Mötley Crüe - Greatest Hits (1998)

Metal / Rock
Label: Universal

1. Bitter Pill (4:26)
  2. Enslaved (4:32)
  3. Girls, Girls, Girls (4:30)
  4. Kickstart My Heart (4:43)
  5. Wild Side (4:40)
  6. Glitter [Remix] (4:30)
  7. Dr. Feelgood (4:50)
  8. Same Ol' Situation (S.O.S.) (4:12)
  9. Home Sweet Home (3:55)
  10. Afraid (4:08)
  11. Don't Go Away Mad (Just Go Away) (4:40)
  12. Without You (4:29)
  13. Smokin' in the Boys' Room (3:22)
  14. Primal Scream (4:44)
  15. Too Fast for Love (3:22)
  16. Looks That Kill (4:07)
  17. Shout at the Devil (3:42)
avatar van Manuel
- Same Ol' Situation

Gave cd.

avatar van Germ
Germ (crew)
Prima overzicht van Motley Crue. Eigenlijk ontbreekt alleen Live Wire, maar die rechten zullen wel bij een andere maatschappij liggen.

avatar van muziek-fan
Leuke album. De liedjes die ik goed vind zitten er zeker in en die liedjes zijn:
-Girls, Girls, Girls ik vind deze leuk omdat het een cool nummer is en de beat juist zit.
-Dr. Feelgood deze vind ik gewoon top.
-Home Sweet Home deze is mijn lievelings liedje van hun deze is gewoon meer dan top.
-Without You goed nummer
Eigenlijk wa ben ik allemaal aan het zeggen alle liedjes van dit album zijn goed.

Manuel schreef:
- Same Ol' Situation

Gave cd.

Je hebt goede smaak.

avatar van muziek-fan
Trouwens ik vind dat ze ook een compliment verdienen voor de kaft van de album.

avatar van vielip
Leuke verzamelaar van Crue. De twee nieuwe nummers (Enslaved maar vooral Bitter pill) zijn te gek en waren een hoopvolle voorbode destijds van een nieuw album. Zelfs Metal Mike van de Aardschok was laaiend enthousiast! Dat album kwam er echter nooit. Ja, New tattoo maar gezien de bedenkelijke kwaliteit van de songs op dat album kan ik me niet indenken dat die uit dezelfde periode komen als Bitter pill en Enslaved.