Ferdi Bolland & Rob Bolland - 3 Musketiers, de Musical: Officiële Nederlandse Cast (2003)

Label: Universal

14. Niet van Steen
  15. Twijfel
  16. Alles
  17. Knipoog van God
  18. Waar Bleef Die Zomer?
  19. Het Bal
  20. Vader
Heb deze ook nog op dvd
Je kunt zeggen wat je wilt: toch knap hoe de musical door van den Ende op de kaart is gezet in Nederland.
Dit was een volledig Nederlandse produktie. Misschien niet op alle fronten geslaagd, maar qua bezoekersaantallen denk ik wel een succes te noemen.

~Jewel~
Ik heb deze musical ook op dvd, prachtig! Heb toch wel wat tranen gelaten bij 'Waar bleef die zomer', (Pia Douwes zingt met overtuiging en passie, altijd) en bij de dood van Constance. Ook Bastiaan Ragas, Stanley Burleson en Henk Poort vind ik erg goed in deze musical. Over Tooskes stem ben ik niet echt enhtousiast.

avatar van tnf
tnf
'Alles' vind ik een van de meest verschrikkelijke singles ooit uitgebracht. Wat een afgrijselijk slijmerig en schel gezongen nummer, gewoon niet normaal meer. Vooral dat 'Hou me stevig vast!!!'-gegil van Tooske na driekwart nummer. Iew...

De rest van de cd ken ik niet, dus geen puntenwaardering. Maar dat hierboven moest er echt even uit.

avatar van Style.Girl
En weer een musical dat ik echt prachtig vind. Helaas ben ik hier nooit naar toe geweest, maar heb de voorstelling op dvd mogen aanschouwen. Het verhaal is natuurlijk bij iedereen wel bekend.

De muziek doet er nog een laagje boven op. Pia Douwes is echt geweldig. Als ze het nummer Waar bleef die zomer? zingt krijg je gewoon kippenvel en tranen in je ogen. Geweldig!

Heel de cast is gewoon adembenemend goed. Tooske is dan niet beslist de beste zangeres, maar ze doet het toch goed op haar eigen manier. Ellen Evers is ook vreselijk goed, ze zingt ook weer erg prachtig, vooral het nummer: Liefde laat je nooit alleen. Ook weer om kippenvel van te krijgen. Stanley Burleson is nooit verkeerd, en Bastiaan Ragas doet ook erg goed zijn best en is een knappe en leuke D'Artagnan.