Sparklehorse - Distorted Ghost EP (2000)

Label: Odeon

1. Happy Man [Memphis Version] (3:41)
  2. Waiting for Nothing (2:29)
  3. Happy Place (2:18)
  4. My Yoke Is Heavy (3:31)
  5. Gasoline Horseys [Live] (3:27)
  6. Happy Pig [Live] (4:01)
avatar van Yak
Yak
Er zijn nu ook leuke schrijfseltjes van Mark Linkous op zijn site over deze plaat. Je moet wel eerst één van die twee wespen te pakken zien te krijgen, maar als je daar geen zin in hebt kun je ook gewoon hier klikken.

Ik hoop dat Linkous hiermee doorgaat. Hij had ook Vivadixie al voorzien van zijn superleuke krabbeltjes, ik ben benieuwd wat hij te vertellen heeft over Good Morning Spider en It's A Wonderful Life.

Geweldige EP. Toen ik over deze EP gehoord had ben ik gelijk naar de winkel gegaan om hem te halen. En weer de fijne zang van Mark Linkous. Vind vooral Happy Man en My Yoke Is Heavy tof. 4*

Zigstar
Happy Man is cool. De rest vind ik eigenlijk niet zoveel voorstellen. Gasoline Horseys is natuurlijk ook schitterend.