Caspa & Rusko - FabricLive. 37 (2007)

Dance / Electronic
Label: Fabric

1. Caspa - Born to Do It (3:09)
  2. L-Wiz - Girl from Codeine City (2:41)
  3. Caspa - Cockney Violin (2:41)
  4. Uncle Sam - Round the World Girls [Tes la Rok Remix] (1:59)
  5. Rusko - Jahova (1:48)
  6. Caspa - The Terminator (2:27)
  7. Cotti en ClueKid - The Legacy (1:14)
  8. Matty G - 50K VIP (1:13)
  9. The Others - Africa VIP (3:34)
  10. Distance - V (0:53)
  11. Caspa - Big Headed Slags (2:10)
  12. Rusko - Too Far (2:00)
  13. Coki - Sponge Bob (1:20)
  14. Caspa - Louder (3:35)
  15. Caspa en The Others - Well 'Ard (2:27)
  16. Rusko - Hammer Time (2:17)
  17. Unitz - The Drop (2:32)
  18. Rusko - Mr. Chips (2:13)
  19. Orien - Look at My Eyes (1:47)
  20. The Others - Fun House (0:53)
  21. Rusko - 2 N a Q (1:25)
  22. Rusko - Cockney Thug (2:05)
  23. Rusko - Cockney Thug [Buraka Som Sistema Remix] (2:14)
  24. Skream - Guru (Power Hour) (2:12)
  25. Rusko - Beta Max (2:41)
  26. D1 - I'm Loving (2:30)
  27. Caspa & Rusko - Rock Bottom (3:23)
  28. Orien - Rainbow Tear Drops (3:06)
  29. ConQuest - Forever (6:49)
ErwinQ
dikke dubstep:)

dit is echt de creme de la creme wat mij betreft. caspa en rusko weten heul goed hoe het moet.

Vanaf Sponge Bob is de plaat echt perfect! Daarvoor is het mij nog net iets te rustig =D

avatar van samslam
Hou best wel van dubstep en vaak zitten ze er knal op maar er zijn toch een aantal nummers die er gewoon over gaan.
'Hammer Time' is bijvoorbeeld een overbodig gedrocht.

Maar over't algemeen nog wel goede dubstep.

avatar van Lukaz
Echt een hele goede mix. Wat een lekkere opbouw zit er toch in. De mix begint vrij toegankelijk en erg rustig, waarna deze, wat Mark14 al zei, halverwege steeds harder wordt. Cockney Thug is voor mij de absolute favoriet. De middelste nummers zijn echt geweldig.al moet ik zeggen dan het laatste nummer "Forever" echt de perfecte rustige afsluiter is. Mooi zeg!

avatar van Baardvis
Vetste fabriclive tot nu toe, ook het rustige vind ik echt gruwelijk goed.

tuktak
erg rauwe rechttoe rechtaan dubstep. opzich vind ik het begin het beste, iets muzikaler dan het tweede deel. maar afentoe knalt er verderop dan juist wel een belachelijke bassline uit zoals bv distance - v of skream - guru. al met al is het mij wel heel erg rauw, op een feest zou me dit dan wel kunnen bekoren. op de feestjes waar ik kom waar men dubstep draait hoor ik alleen maar commerciële herrie met (ik verzin maar wat) michael jackson samples. en dan ben ik dus snel de deur weer uit

geweldige plaat. Ik ben naar een optreden van hen geweest in Tel Aviv., Israel. Ik had niks met dubstep, maar na hun optreden ben ik helemaal om. Ideale muziek, zowel om te chillen als om uit je dak te gaan.

avatar van Baardvis
Ik heb nog maar een halve punt bij mijn mening opgegooid. Als je ook hoort hoe subtiel die nummers in elkaar over gaan, echt geweldig.

Ik ga hem nu luisteren, ben heel erg benieuwd!

avatar van Kos
Kos
Dubstep as it should be...

Begint wel wat lauw, maar dat wordt meer dan goedgemaakt.

avatar van Stapler
Cockney Thug Wake the fahk up!

bro
Ik vind het eerste deel een pak beter. daar zit naar mijn mening toch wel meer 'diepgang' in (om het zo te zeggen) en verveelt geen moment.
het tweede deel, gohjah, bij sommige tracks heb ik niet de volledige aandacht meer. Gelukkig is het maar bij sommige tracks Desalniettemin uitstekende Dubstep-plaat

Helemaal mee eens
Vooral de Reggae en Dub invloeden spreken mij aan.
Dit is overigens voor mij het eerste Dubstep album.
Rusko komt toch wel sterk naar boven, ik heb ook drie nummers van hem aangevinkt.
Heb er zin in om hem live te horen op Lowlands!

avatar van Stapler
Heb hem gemist Programmeren ze hem tergelijker tijd met The Prodigy .
Hoe verzin je het .

avatar van Stapler
Hoppa! in me top 10 ermee.

Heel vet album dit. Op alle tijdstippen geschikt om te luisteren. Nummers als Cockney Violin weten je echt te raken. Hele mooie plaat om te beginnen met het luisteren van Dubstep. Inmiddels ben ik zelf meer van de hardere dubstep, maar deze plaat draai ik nog regelmatig.

avatar van barrett
Ja deze plaat is idd een toegankelijke mix en perfect om te beginnen met Dubstep. Verder raad ik ook Benga - Diary of a Afro Warrior aan...

avatar van Smooth
Wat is Cockney Thug toch een dope nummer, ik werd helemaal gek toen ze hem in de Melkweg draaiden

avatar van BZN
BZN
die clip klopt niet helemaal volgens mij.. klik maar op dat icoontje

avatar van brooklyn
Girl from Codeine City

thejazzscène
met die sax! Heel mooi nummer is dat, ja.

avatar van pureshores
1 van mijn favoriete Fabric mixen, dit is een toegankelijke mix die toch diepgaat in verschillende dubstephoeken. Eerste helft is wat sferischer en hier zitten de wat moody en experimenteerplaten, na Caspa Louder wordt het meer de partyplaat.
De overgang van L-wiz-Girl from Codeine city naar Cockney violin van Caspa is heerlijk en dat laatste nummer blijft gelijk de hele dag in je hoofd hangen.

Ook D1-I'm loving is een pareltje

Poa