James Murphy & Pat Mahoney - FabricLive. 36 (2007)

Dance
Label: Fabric

1. Peter Gordon en Love of Life Orchestra - Beginning of the Heartbreak
  2. Baby Oliver - Primetime (Uptown Express)
  3. Donald Byrd and 125th Street, N.Y.C. - Love Has Come Around
  4. Instant Funk - I Got My Mind Made Up
  5. Chic - I Feel Your Love Comin' On
  6. Was (Not Was) - Tell Me That I'm Dreaming
  7. GQ - Lies
  8. Mudd - Adventures in Brickett Wood (Layne's Head Stash Re-roll)
  9. Elektrik Dred - Butter Up (Gimme Some Bread)
  10. Lenny Williams - You Got Me Running
  11. Daniel Wang - Like Some Dream (I Can't Stop Dreaming)
  12. Gichy Dan - Cowboys and Gangsters
  21. Jackson Jones - I Feel Good, Put Your Pants On
  22. JT - I Love Music
  23. Peech Boys - Life Is Something Special
  24. Peter Gordon en Love of Life Orchestra - Don't U Don't U
Ik heb deze de laatste dagen veel op gehad. Onwaarschijnlijk wat een lekkere, verslavende plaat.

avatar van jurado
Is dit de James Murphy van Cancer , Death en Obituary?...

edit : Sorry ik las het verkeerd...ik dacht te lezen Pat Metheny vandaar de link met gitarist James Murphy wat een vervreemde samenwerking zou kunnen zijn. Heeft verder niets te maken met deze cd.

Van LCD Soundsystem .

Net als Pat Mahoney, al heeft die ook nog even in Les Savy Fav (een oud emocorebandje) gezeten.

Dit is echt meer een plaat met veel swingende soul/disco (zie Chic en Daniel Wang), maar wel zonder plat te worden (ik zie de argusogen van veel rockliefhebbers al voor me...).

herman schreef:

Post-punk/hardcore beste Herman. Luister maar eens naar hun laaste plaat dan dingen te typen .

Mja, ik heb er destijds wel naar geluisterd en vond er niet veel aan. En ach, wat boeit zo'n genre nou.

herman schreef:

Mah...best veel . Maar goed. Tof bandje dat en ik ga dit denk ook nog eens luisteren.

avatar van judgepaddy
Net ff wat werk opgezocht van de Love of Life Orchestra.

Extended Niceties

Vaag bandje was dat zeg!

avatar van Paap_Floyd
jurado schreef:
Is dit de James Murphy van Cancer , Death en Obituary?...

Ik las ook Pat Metheny

avatar van pureshores
Dat nummer van Baby Oliver (2) is ontzettend lekker

avatar van -SprayIt-
Dit is inderdaad een zwaar verslavende plaat herman. Zeer repeatwaardig met een geniale opbouw en heerlijke vibe. Misschien wel mijn favoriet in de Fabriclive-serie.