Alan Parker - Jaws 3-D (1983)

Score
Label: MCA

1. Jaws 3-D Main Title (2:55)
  2. Kay and Mike's Love Theme (2:14)
  3. Panic at Seaworld (1:57)
  4. Underwater Kingdom and Shark Chase (4:15)
  5. Shark Chase and Dolphin Rescue (1:21)
  6. Saved by the Dolphin (2:01)
  7. "The Shark's Gonna Hit Us!" (2:39)
  8. It's Alive / Seaworld Opening Day / Silver Bullet (2:30)
  9. Overman's Last Dive (1:16)
  10. Philip's Demise (4:54)
  11. Night Capture (4:48)
  12. Jaws 3-D End Titles (4:03)
avatar van SpaceyKing99
Naar mijn idee bevat Jaws 3-D wat spannende deuntjes, maar wordt nergens heel eng. Als je bijvoorbeeld naar de eerste Score van Jaws kijkt, zitten daar toch wel wat deuntjes in die bekend zijn. Met deze is dat helaas niet.
Al met al:
3.5*

ps. Alleen jammer dat er geen Jaws: The Revenge-Score hier op Musicmeter staat. Zou wel willen weten hoe die zou scoren

neo (crew)
Die score, van Michael Small, is helaas niet toevoegbaar vanwege het ontbreken van een officiële uitgaven van. Best aardig trouwens. Een enkele nieuw thema en regelmatig gebruikt hij het bekende thema van Williams.

avatar van SpaceyKing99
Begrijp het. Bedankt.