Thomas Berge - Compleet (2007)

Label: EMI

1. Een Nacht Met Jou (3:22)
  2. Leef Je Dromen (3:03)
  3. De Ware Liefde (3:27)
  4. Compleet (3:40)
  5. Als Ze Lacht (4:07)
  6. Ik Hou Nog Steeds van Jou (3:49)
  7. Jij (3:16)
  8. Ik Denk aan Jou (3:29)
  9. Water en Vuur (3:36)
  10. Blijf Vannacht (3:09)
  11. Je Bent Zoals Je Bent (2:50)
  12. Ik Wil Je Nu (3:23)
  13. Jij Hoeft Niets Te Zeggen (3:42)
  14. Elke Dag (3:31)
  15. Ik Leef Als Jij Lacht (4:17)
  16. De Wereld (4:21)
  17. Als de Zon Weer Opgaat (3:48)
Onzinnig bericht verwijderd.

wat een sukkel die gozer. Als je eigenlijk totaal anders heet en dus om commerciele redenen nieuwe naam aanneemt moet je wel echt een inhoudsloze ja-knikker zijn. als alleen zijn vrolijke gezichtje hem dollars op moeten gaan leveren wil ik hem graag bij deze in zijn gezicht poepen.

avatar van Kos
Kos
rdevreugd schreef:

Ja, het lijkt Bob Dylan, Sting, Tina Turner of Iggy Pop wel.

avatar van Arrie
Kos schreef:

Sting

Zoiets heet een bijnaam, dat is toch wat anders.

Maar ik moet zeggen, in het geval van Thomas Berge snap ik het toch niet helemaal. Wat is er nou zoveel beter aan Thomas Berge dan Chiel Ottink? Als je dan een nieuwe naam voor jezelf bedenkt, maak er dan tenminste nog wat leuks van.

avatar van platedraaier
Jullie begrijpen er helemaal niets van. Thomas Berge is gewoon een artiestennaam die het in Duitsland ook erg goed zal doen.
Deze jongen maakt muziek voor een redelijk grote doelgroep in Nederland en een nog grotere doelgroep in Duitsland.
Als je een beetje wilt leven van nederlandstalige muziek maken, dan is het verstandig om ook duitstalige muziek mee te pakken. Dat doen Jan Smit, Frans Bauer en nog wat andere artiesten die dit soort muziek maken ook.
Niks mis met commercieel bezig zijn. Deze jongen probeert met muziek maken zijn boterham te verdienen.

avatar van Arrie
Oooh z'n naam moest gewoon wat Duitser klinken... Nee, dan snap ik het, bedankt voor de uitleg.
Ik ben ook niet bepaald thuis in dit genre, moet ik zeggen.

Stijn_Slayer
Driel Roelvink kopie. Zowel z'n uiterlijk als z'n muziek.

avatar van Tony
Ook Thomas Berge, hoe weinig wij ons daarbij voor kunnen stellen, weet mensen met zijn "muziek" in het hart te raken. Zag laatst een aflevering van Fans op TV, waarin in stel niet geheel gelukkig geboren medemensen ieder concert van het jong gingen bezoeken. En helemaal in de ban waren van hem en zijn liedjes. Brrrr, ik benijd hem niet. Haha!

Nee Stijn, Dries kan hier echt niet aan tippen. Dries zou nog een paar kelders dieper onder de grond weggestopt moeten worden. Op een bruiloftsfeest de bruid neuken en daar dan nog trots op zijn ook, dat is echt laag!!

Skinny Fists
Wat is die gozer toch ook een ongeloofelijke kwal. Iets wat zijn muziek alleen bevestigt.