André Moss - My Spanish Rose (1975)

Jazz
Label: EMI

1. My Spanish Rose (3:03)
  2. Fiësta at Night (2:35)
  3. The Tears in Your Eyes (2:55)
  4. Take Me to Your Heaven (2:20)
  5. Mademoiselle Monique (2:32)
  6. Simply, 'Cause I Like It (2:40)
  7. Angelina (2:43)
  8. Behind the Clouds (3:32)
  9. Yesterday on My Mind (3:36)
  10. Lady of My Life (2:21)
  11. The Twinkle in Your Eyes (2:29)
  12. That Old Feeling (2:07)
Father McKenzie
Het zal wel politiek incorrect zijn om André Moss goed te vinden, maar ik kan er niet aan doen.
Mijn vader zaliger had dit album, het werd vaak gedraaid bij ons thuis, het zal wel jeugdsentiment zijn, mijn vader er zijn instumentale albums, maar kom, ik blijf dit goed vinden, tegen beter weten in dan maar zeker?

avatar van ricardo
Waarom politiek incorrect? Mijn vader luistert nog steeds naar Andre Moss zelfs nog met oude cassetebandjes nu nog steeds. Ik moet zeggen dat ik het best aardig vind om af en toe eens instrumentale saxofoon muziek te beluisteren. Echt super vind ik het ook niet, maar op zijn tijd best aardig om eens te beluisteren.