Mötley Crüe - Decade of Decadence (1991)

Metal / Rock
Label: Elektra

1. Live Wire (3:16)
  2. Piece of Your Action (4:39)
  3. Shout at the Devil (3:14)
  4. Looks That Kill (4:08)
  5. Home Sweet Home ['91 Remix] (4:01)
  6. Smokin' in the Boys' Room (3:27)
  7. Girls, Girls, Girls (4:29)
  8. Wild Side (4:40)
  9. Dr. Feelgood (4:48)
  10. Kickstart My Heart [Live] (4:57)
  11. Teaser (5:16)
  12. Rock 'N' Roll Junkie (4:01)
  13. Primal Scream (New Track) (4:46)
  14. Angela (New Track) (3:54)
  15. Anarchy in the U.K. (New Track) (3:20)
avatar van Casino Boogie
Prima verzamelaar. Geeft mooi weer dat MC net wat meer had dan haar tijdgenoten Twisted Sister, Ratt, Poison, Cinderella etc.

avatar van vielip
De beste van de (inmiddels heel wat) verzamelaars! Vreselijk onderschatte band die gewoon vet gave muziek maakt!! De extra en indertijd lastig te verkrijgen tracks zoals Rock 'n Roll junkie, Teaser en Kickstart my heart (live) waren zéér welkom! Van de nieuwe nummers vond ik alleen Anarchy niet best. De andere twee behoren nog steeds tot de betere nummers die ze hebben gemaakt.

speedy66
Ben zelf niet zo van de verzamelaars, maar deze is best aardig te noemen vnl omdat teaser (cover van tommy bolin) , wild side, Rockn roll junkie, angela, primal scream en anarchy... er op staan.

avatar van wizard
Net als Speedy66 ben ik niet zo van verzamelalbums, en bovendien ben ik een beetje huiverig voor jaren ’80 hairbands. Toch heeft dit album me prima vermaakt. Ik ben een aantal leuke rocknummers tegengekomen die voor mij erg goed werken als achtergrondmuziek tijdens het werk. Helaas staan er ook een aantal misperen op dit album, zoals het zeikerige Home Sweet Home, of Girls, Girls, Girls, of Angela. Tot slot vind ik de cover van Anarchy in the UK tien keer niks. Ook is de lengte van dit album wat teveel van het goede voor me, maar goed, dit is dan ook een verzamelaar.

Dit album heeft me niet weten te verleiden meer albums van Mötley Crüe te beluisteren (Saints of LA ken ik al), maar het was toch stukken beter dan ik had verwacht.

3.0*