Nick Cannon - Nick Cannon (2003)

Hip-Hop / Pop
Label: Jive

1. Get Crunk Shorty (4:09)

met Fatman Scoop en Ying Yang Twins

2. Feelin' Freaky (3:35)

met B2K

3. Gigolo (3:57)

met R. Kelly

4. Whenever You Need Me (4:12)

met Mary J. Blige

5. You (4:38)
  6. I Used to Be in Love (3:37)

met Joe

7. My Rib (4:31)
  8. Attitude (3:42)
  9. Main Girl (4:41)

met Nivea

10. My Mic (3:52)

met Biz Markie

11. I Owe You (4:19)
  12. Your Pops Don't Like Me (I Really Don't Like This Dude) (3:57)

eazyfan
leuk?? totaal niet, ik vind het zelf superlaag, comedy met hiphop?ik vind het maar zwakjes

JyG
Als ik jullie was zou ik dit album toch maar een luisterbeurt geven.. de gemiddelde RnB liefhebber zou er zo mee weglopen. Het is naar mijn mening een van de leukere RnB albums van 2003. Het zijn geen top producties en sommige platen zijn een beetje over the top, maar er staan een 6-tal platen op die zeer zeker de moeite waard zijn geweest!

Timothebizkit
Reijersen schreef:
Zijn Comedy-show op MTV is toch best leuk.

STANDAARD, het is altijd zo voorspelbaar. Het rooie team wint 9 van de 10 keer, en het is volledig gefocused op de huidige "Urban" trend.

avatar van Reijersen
Opvallende features op dit album. Artiesten als R.Kelly en Mary J. Blige liggen qua niveau toch echt vele malen hoger als de hoofdartiest.

Heb ik dit getypt

Bij deze neem ik die woorden terug.

eazyfan
Heb ik dit getypt

Bij deze neem ik die woorden terug.
Het is je vergeven , Ja deze kerel is echt meer een volwassen Lil Romeo, ik bedoel deze Cd is een mix van HipHop en Pop , ik wist zelf niet dat die mix bestond, en ik die dacht dat Pop een diss was voor hiphoppers.

avatar van The Scientist
Zooitje off-topic berichten weg

avatar van seanpuffy
goed album maar hij moet bij acteren blijven!!

clutch
zijn film Drumline gezien..die is wel aardig.. die comedy-show is eeeecht lijp

rico-bballer
Vind die comedy show echt grappig maar rappend rillingen op een negative manier.

Algemeen bekent dat Nick Cannon niet kan rappen, en dus geen muziek kan maken.
Die show weleens gekeken, best grappig.
Opvalend: Nick werd bijna elke keer gedisd over het feit dat hij muziek maakte.
Zegt wel genoeg dan!
Wat ik ook niet begrijp zijn de mensen die eraan meewerken.
Nou van de meeste wel, alleen Mary J. Blidge niet echt, alhuwel die ook verlaagd is in haar muziek.