Ty - Closer (2006)

Label: Big Dada

1. Don't Watch That (Knickers, Y-Fronts and Jockstraps) (3:46)
  2. Everybody (4:33)
  3. This Here Music (5:13)

met Speech

4. The Idea (3:54)

met De La Soul

5. What You Want (Taylormade) (5:31)

met Joy Jones

6. Closer (4:42)

met Maceo

7. Oh! (4:24)

met Zion I en Bahamadia

8. Aim for Your Goals (5:00)

met Eska

9. Sweating for Your Salary (5:09)

met Wunmi en Dele Sosimi

10. Sophisticated and Coarse (4:35)

met Eska

11. L.O.V.E (No Matter What) (4:03)

met Vula

12. Hustle (That's Why We) (4:48)

met Rich Medina

avatar van Reijersen
Wederom een ster album van Ty. Vooral het nummer 'The Idea' met De La Soul is erg sterk.
Ty heeft een geheel eigen sound en doet gewoon waar hij goed in is, albums maken met een hoge kwaliteit.

4 sterren.

deze artiest zouden meer mensen moeten horen erg prettige muziek . lekkere rapper ook. check hem op you tube!

Dit is juist ook wel een lekkere CD om voor jezelf te houden.
Hiphop buiten de lijntjes. Een beetje vreemd maar wel (erg) lekker.

avatar van Shelter
Oh en Closer vind ik de uitschieters, maar het hele album is erg goed. Ty heeft kwa raps veel weg van Maseo van De La Soul naar mijn mening. De producties zijn overigens stuk voor stuk erg goed en fresh! Ik heb 3 albums van Ty en de producties weten iedere keer weer te verrassen, echt knap.