The Teenagers - Reality Check (2008)

Frankrijk / Verenigd Koninkrijk
Label: Merok

1. Homecoming (3:06)
  2. Love No (3:02)
  3. Feeling Better (3:05)
  4. Starlett Johansson (3:11)
  5. Streets of Paris (2:41)
  6. Make It Happen (3:37)
  7. Wheel of Fortune (3:16)
  8. Fuck Nicole (3:27)
  9. French Kiss (2:54)
  10. Sunset Beach (3:57)
  11. III (3:02)
  12. End of the Road (3:26)
avatar van Zwammer
Ik volg The Teenagers al een tijdje en ik was dus wel benieuwd naar het debuutalbum.
Maar helaas valt het voorlopig nog een beetje tegen. Het is een beetje te oppervlakkig en ze doen telkens hetzelfde kunstje. Singles Homecoming en Starlett Johansson vind ik de beste nummers.
Ik houd het nu op 2.5*, maar ik hoop dat ik de juiste swing nog te pakken krijg en het album in rating zal stijgen!

avatar van levenvergeten
Ik vind het wel een leuk bandje, heb ze een keer zien optreden in Waterfront, terwijl er een stuk of 20 mensen waren. Was wel aardig.

Ik beluister nu Starlett Johansson op hun MySpace, opzich wel grappig maar het doet me wel heel erg aan die Amerikaanse 'High-School'-rock denken

avatar van levenvergeten
Wat is Amerikaanse High School Rock dan? Sum41 ofzo?

avatar van Lennonlover
Ze worden vanavond bij Volt op Studio Brussel voorgesteld. Ze draaien een paar nummers van dit album. Ben best wel benieuwd. Feeling better werd net gedraaid en dit leek me nog niet al te slecht. Straks interviewtje met die mensen.

Leuk plaatje, vol met praatzanger en een hoop puberale teksten. Maar ik vindt het wel leuk zo, grappig vooral.

avatar van levenvergeten
De liedjes van dit album zijn best leuk (met als knallers Starlett Johansson, Fuck Nicole en French Kiss), maar het trucje wordt keer op keer herhaald waardoor het saai wordt.

levenvergeten schreef:
Wat is Amerikaanse High School Rock dan? Sum41 ofzo?

Uh jah zoiets als Blink 182 en Sum 41, maar dan doe ik die bands te kort. Dus misschien iets meer als Wheatus

Mwah niet veel aan, op Starlett Johansonn na

erg leuk en amerkaanse poppybubble gum rock met een frans accent

avatar van Lennonlover
In het begin vond ik het nog wel funny muziek. Lekker ritme, leuk deuntjes enzovoorts. Maar tijdens het tweede deel van het album was het al helemaal uitgewerkt. 2*

Ik vind het een leuk album. Het is misschien wat veel van hetzelfde, maar het heeft zijn charme... Vooral Homecoming, Starlett Johanson en Streets of Paris vind ik behoorlijk leuk.

Homecoming blijft wel bijzonder fijn.

avatar van Dielie
dit is in m.i. zeer verfrissend, een eigen sound toch wel, het gebroken engels werkt perfect, de nummers zijn catchy,vernuft en eenvoudig opgebouwd, energiek en vol gevoel, mss nogal herhalend maar het dat werkt perfect bij mij, heb deze plaat al veel gedraaid en hij blijft gewoon steengoed, ook wel een band die het bij één plaat moet houden denk ik dan, zoals Sloy in den tijd

Dwangbuis
Ik word wild van Homecoming, maar een vollédig album vullen met vlakke gitaarpartijtjes en zingen over neuken en vodka-redbull is veels te veel van het goede.

Deewee
Homecoming blijft inderdaad bijzonder fijn.

avatar van nognooit
Homecoming blijft inderdaad het hoogtepunt. De rest is aardig tot saai, geen album die ik graag in zijn geheel beluister.