Frans Bauer - Weil Ich Dich Liebe (1997)

Label: Tip Top

1. Bella Madonna (3:32)
  2. Die Nacht der Tausend Rosen (3:36)
  3. Ich Träum von Dir Heut Nacht (3:13)
  4. Einmal Kommt Auch Für Dich der Tag (3:26)
  5. Ein Stück der Himmel Nah (3:29)
  6. Solang die Sonne Scheint (3:51)
  7. Meine Allererste Große Sehnsucht (3:13)
  8. So Ist das Leben (3:13)
  9. Ti Amo Goodbye (3:07)
  10. Ich Kan Dich Nie Mehr Vergessen (3:00)
  11. Te Quiero (3:45)
  12. Sehnsucht (3:09)
  13. Die Schönen Mädchen von Santo Domingo (3:37)
  14. Verloren (3:23)
avatar van Peter1234
Aangezien er nog niemand dit album heeft beoordeeld zal ik dit meer even doen.

Geweldig album met prachtige nummers.
Bella Madonna, Te Quiero, Mein allererste große Sehnsucht allemaal mooie nummers.

Als Frans Bauer fan dus 5 sterren

avatar van B.Robertson
"Bella Madonna" behoort tot zijn beste nummers, als dat nummer je niet ligt kan je maar beter niet aan de rest beginnen. Mij staat alleen de produktie tegen, en dan wel het gebrek aan een echte drummer. Staat weer tegenover dat ik wel over Frans zijn stemgeluid mag, anders begon ik er niet keer op keer weer aan. Wat hij met zijn bekende kop op de beeldbuis doet kan me helemaal niks schelen, 't gaat om de muziek en "Weil Ich Die Liebe" vind ik voor een keer best wel aardig.