BoDeans - Outside Looking In (1987)

Rock / Roots
Label: Slash

1. Dreams (3:34)
  2. Pick Up the Pieces (3:23)
  3. Take It Tomorrow (3:55)
  4. Say About Love (4:14)
  5. Don't Be Lonely (3:51)
  6. Runaway Love (3:57)
  7. Only Love (3:06)
  8. What It Feels Like (2:31)
  9. The Ballad of Jenny Rae (3:50)
  10. Forever Young (The Wild Ones) (3:59)
  11. Someday (3:31)
  12. Fool (4:30)
  13. I'm in Trouble Again (4:29)
Pieter Paal
Hierop mijn favoriet 'Take it tomorrow'. Ik moet dit album weer eens op gaan zoeken, maar volgens mij was het geproduceerd door Jerry Harrison van The Talking Heads. Harrison deed o.a. ook gave produkties voor Crash Test Dummies.

avatar van musicfreak1960
Inderdaad door Jerry Harrison, maar ook He and He deed producties,oftewel de band zelf

avatar van reptile71
Nee, produced by Jerry Harrison (bandlid van Talking Heads van begin tot eind) en songs by He & He (=Kurt Neumann en Sam Llanas, oprichters van BoDeans).

Overigens hoor je hier de zgn. roots bijna niet meer terug. Dit is vnl. doorsnee rock.