4th25 - Live from Iraq (2005)

1 stem

Label: 4th25

1. The Deployment (5:27)
  2. Live from Iraq (3:51)
  3. Lace Your Boots (3:57)
  4. Holdin My Breath (3:13)
  5. 24 Hours (2:30)
  6. Behind the Screens (3:30)
  7. Matter of Time (3:49)
  8. Fuckem (3:20)
  9. Integrity (3:40)
  10. The Anthem (3:23)
  11. Dirty (4:13)
  12. I Ride (3:14)
  13. Reality Check (4:51)
  14. Testament of a Soldier (3:58)
  15. Pussy (3:58)
avatar van MurryMusic
Volgens mij zal deze voor mij wel interessant zijn, haha. Niemand kent deze nog.

P-DawG
Hier; op http://cdbaby.com/cd/4th25, staat best veel informatie over het album. Het leek mij wel een interessant album aangezien het in Irak door Amerikaanse soldaten is opgenomen. Daarnaast zijn de reacties ook nog eens heel positief.

Ik heb hem nu 1 keer in zijn geheel beluisterd, maar dus nog niet heel actief geluisterd. Tot nog toe vind ik het best wel een lekker album met goede productie en de emcee, Big Neal, is ook zeker niet onaardig.

Mijn oordeel volgt spoedig..