Bad Religion - Tested (1997)

Punk
Label: Epic

1. Operation Rescue (2:12)
  2. Punk Rock Song (2:25)
  3. Tomorrow (1:54)
  4. A Walk (2:27)
  5. God Song (1:48)
  6. Pity the Dead (2:59)
  7. One Thousand More Fools (1:39)
  8. Drunk Sincerity (2:18)
  9. Generator (3:23)
  10. Change of Ideas (1:00)
  11. Portrait of Authority (2:52)
  12. What It Is (2:20)
  13. Dream of Unity (2:50)
  14. Sanity (2:43)
  15. American Jesus (3:15)
  16. Do What You Want (1:15)
  17. Part III (2:55)
  18. 10 in 2010 (2:26)
  19. No Direction (3:05)
  20. Along the Way (1:39)
  21. Recipe for Hate (2:15)
  22. Fuck Armageddon (3:01)
  23. It's Reciprocal (2:04)
  24. Struck a Nerve (3:36)
  25. Leave Mine to Me (2:13)
  26. Tested (3:06)
  27. No Control (2:03)
avatar van Sanderkeuh
Dit is een live album hé.

Yuppa

avatar van Fza
Fza
Bad Religion is nou typisch zo'n band waar je van op aan kan dat ze een prima live show neerzetten, uiterst professionele muzikanten.

Maar waarom ze in godsnaam de beslissing hebben genomen om dit LIVE album compleet door de monitoren op te nemen is mij een raadsel, het wordt helemaal raar om naar te luisteren als het publiek wordt uitgenodigd om mee te zingen want die kunnen we alleen door de mics van de bandleden horen omdat er geen crowd mics zijn.

Het klinkt meer als een verzamel cd die live in een studio is opgenomen dan een live album, wat compleet afbreuk doet aan het idee van een live album in mij opinie. Als ik een live nummer luister wil ik kippenvel krijgen van het meezingende publiek (Cocksparrer - Englang Belongs To Me op 1 van de Knockout verzamel cd's is een goed voorbeeld), en niet naar een live opgenomen studioplaat te luisteren.

Maarjah, het blijft een kwaliteit band die goed live speelt, dus toch geen onvoldoende. 3/5