Rap P - The Struggle Never Ends (2005)

1 stem

Label: Black Flag

1. Intro (1:40)
  2. Last Night (3:04)
  3. Respect (3:03)
  4. How We Get Down (3:14)

met Twin Gambino

5. Send Shots at Ya (3:43)

met Rooster

6. Thug Music (4:03)
  7. Struggle Never Ends (3:24)

met Melanie

13. Bars of Life (3:57)
  14. In the Club (3:08)

met Wopo

15. Dreamer (3:17)
  16. What's Poppin'? (3:57)

met Nature en Wopo

17. Game Over Now (3:31)
  18. Another Man's Wife (3:08)
avatar van JLjuju
Deze QB rapper ken ik niet...
Toch maar eens checken.

avatar van Korhymes
Wat een mooie albumcover, daar heeft sowieso veel tijd in gezeten.

aire.
Ben jij serieus?

Improvision
Mooie compositie inderdaad. Let vooral op die kleurenschakeringen:
Zo sober en onderbelicht, en toch vloeken de kleuren met elkaar, schitterend!

Wie o wie nam deze goddelijke foto?

avatar van MJ_DA_MAN
Dat lettertype maakt het echt, zoals dat zo mooi heet, ''af''.

JLjuju schreef:
Deze QB rapper ken ik niet...
Toch maar eens checken.

Doen. Als je van de huidige QB shit houdt, vind je deze ook dope. Ik zoek trouwens nog altijd een fatsoenlijke rip van dat Black Flag album (Rap P en Wopo) uit 2008.

avatar van JLjuju
Moet zeggen dat ik niet had verwacht dat het zo zou klinken. Mobb Deep kan hier serieus nog een hoop van opsteken.

avatar van Rhythm & Poetry
Rap P weet mij in positieve zin te verrassen. De cover ziet er niet uit en ook de artiestennaam had beter uitgekozen moeten worden. De inhoud is echter wel erg sterk en daar gaat het toch om. Heerlijke muziek die in het verlengde ligt van Mobb Deep, het is met name de fijne QB sfeer die het album zo fraai maakt. Rap P zelf is een aangename rapper, de gastbijdrages zijn nog wat wisselvallig. Soms hoor ik een minder refreintje en ik vind het naar het einde toe net wat te lang duren. Maar over het algemeen ben ik erg te spreken over The Struggle Never Ends.

avatar van JLjuju
Don't judge a book by it's cover mensen, dit is een erg goed album.

Ik verwachtte eigenlijk niks van dit album. Een onbekende rapper die een of andere vrijetijdsalbum afleverd. Niet dus, ik ben net zoals R&P goed verrast door de goeie Rap P. Vooral de beats zijn mee, maar Rap P heeft een goeie flow, goeie stem en serieuze lyrics over zijn problemen. Vooral de eerste helft is erg sterk, daarna zwakt het ietsjes af maar word het weer rechtgezet door de laatste 4 a 5 nummers. Gewoon een erg goed album: 4*

Harco
Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat R&P dit leuk zou vinden, haha.

avatar van JLjuju
Je moet 'm zelf ook checken, dit is echt wel goeie muziek hoor.

Harco
Ik ken dit album al een paar jaar. Ik raadde hem jou zelfs aan op 25 januari.

avatar van JLjuju
Oh ja, keek weer eens niet verder dan mijn neus lang is.
Anyway thank you, want nu heb ik weer een paar dope nummers die ik in New York op mijn Ipod kan laten brullen.

Harco
Luister als je daar bent ook zeker Masta Ace - Disposable Arts. Dat komt op een hete zomerdag in New York het beste tot zijn recht.

RedLightCityBoy
Met name Take a Walk.