Trisomie 21 - Rendez-vous en France (2007)

geen stemmen

Frankrijk
Rock / Electronic
Label: Alfa Matrix

1. Intro (0:29)
  2. Red Or Green (4:07)
  3. Personal Feelings (4:10)
  4. Soft Brushing Speed (3:58)
  5. Betrayed (4:02)
  6. A Dirge for Love (4:31)
  7. Midnight of My Life (5:28)
  8. The Missing Piece (5:00)
  9. Il Se Noie (4:42)
  10. The Touch of Any Flame (4:24)
  11. Sharing Sensation (4:33)
  12. La Fete Triste (6:46)
  13. Waiting For (3:53)
  14. Anotrher Move (4:12)
  15. Forsaken Mysteries (5:48)
  16. No Search for Us (5:04)
  17. The Last Song (6:20)
perfume
Met dank aan freddze voor de toevoeging.

Deze band is ook alweer meer dan 25 jarig bezig! Nog steeds zijn ze erg eigenzinnig en dit zo'n typische band waar je van moet houden. Je vindt het mooi of niet. En ik vind het erg mooi! Zo ook dit geweldige live album dat ik sinds een week of twee in mijn bezit heb. Alle (bijna) liedjes die er toe doen staan erop. Vooral veel songs van hun laatste album Happy Mystery Child. Niet verwonderlijk want deze tracks zijn alle opgenomen tijdens hun Happy Mystery Tour. Uitschieters zijn voor mij: Sharing Sensation, Forsaken Mysteries, No Search for Us, Midnight of My Life, La Fete Triste en The Last Song. Mooie verzameling en dit album geeft een goede indruk van wat deze band live presteert. Voor de liefhebbers zeker een aanrader.