Keith Sweat - Just Me (2008)

R&B
Label: Atlantic

1. Somebody (4:01)

met Chris Conner

2. Floor (3:27)
  3. Girl of My Dreams (4:15)
  4. Sexiest Girl (4:00)
  5. Butterscotch (4:19)

met Athena Cage

6. Me and My Girl (4:08)
  7. Suga Suga Suga (4:00)

met Paisley Bettis

8. Never Had a Lover (3:41)
  9. Love You Better (4:36)

met Keyshia Cole

10. Just Wanna Sex You (3:21)
  11. What's a Man to Do (3:38)
  12. Teach Me (3:42)
avatar van jelmer19
Keith Sweat!! hij heeft eigenlijk nooit een slecht album gemaakt dus voor deze zijn mijn verwachtingen weer zeer hoog

avatar van robindaniel
Lekker album, heb het in Amerika gekocht. Weer heerlijke muziek!

avatar van jelmer19
Vind dit toch wel 1 van de minste albums die Keith Sweat gemaakt heeft. Ondanks dat staan er toch wel weer een paar leuke nummers op en wordt het nergens echt slecht.
Staan verder bijna alleen maar ''Love'' songs op waarin Keith kwijt wil wat hij graag met de dames kan en wil doen. Opzich niet verkeerd maar na een poosje weet je het wel.
Ik mis hier gewoon een beetje de sound die hij op vorige albums wel had maar misschien ligt dit aan mij.

avatar van Reijersen
Keith zweet nog steeds voor de lady's. En dat is op elk nummer tot bijna in den treure terug te horen. Het meest voorkomende onderwerp in de R&B laat Sweat geen enkel moment onbemoeid.
Productioneel vind ik het allemaal wat lauw en vocaal is het erg herkenbaar Sweat, maar echt een goed album is het niet. Veel te eentonig daarvoor.

avatar van musicfriek
Dus geen nrs van het kaliber Nobody en Twisted? Die in mijn oren nog steeds fantastisch zijn

Absoluut niet

avatar van Reijersen
Zekers te weten niet.

avatar van ramesh
hij staat op nr 1 bij billboard Top R&B/Hip-Hop Albums.
moet hem zeker checken

avatar van jelmer19
Draai deze zo af en toe wel eens en het blijft toch wel een leuk cdtje wat ik niet verwacht had na de eerste luisterbeurt. Niet zijn beste plaat maar Keith maakt eigenlijk altijd goeie muziek, zo ook op deze!

Ben het niet eens met de bovengenoemde meningen.. vond Keith Sweat namelijk op zijn cd's Rebirth en Didn't See Me Coming.. teveel afstand nemen van zijn 'lovesongs'. Dat wil je horen als je een Keith Sweat cd koopt en geen halve hiphop-nummers..

De eerste paar nummers zijn lekker uptempo, te plaatsen in het rijtje van R&B nummers die bjvoorbeeld Usher en Jaheim maken. Daarna komt de echte Keith Sweat weer los.. met een ballad als 'Love You Better' en 'Suga Suga Suga'.. Al met al.. een zeer goed album. Hij is weer terug bij zijn R&B/Slowjams stijl.. en weg van die commerciele hiphop-muziek (juicy-records.nl)!