Christopher Walla - Field Manual (2008)

Label: Barsuk

9. Archer V. Light
  10. St. Modesto
  11. It's Unsustainable
  12. Holes
Hey Death Cab related materiaal. Altijd leuk. Eerst de Postal Service proberen en daarna is deze aan de beurt!

Dit album na lange tijd weer eens uit de kast gehaald. Vooral de Death Cab For Cutie fans raad ik dat ook eens te doen. Het klonk echt alsof ik 'm gisteren gekocht had. Prima album. Ik ga 'm in ieder geval wat meer beluisteren. Mijn favo: St. Modesto!!!

Als je een "voorraadje" thuis heb liggen. En je door een reaktie van een mede MuMe'er weer herinnerd wordt aan een aankoop die je in het verleden gedaan hebt, kom je ineens op goede ideeën, zoals die cd weer eens uit de kast halen. Misschien ben ik de enige,maar ik heb wel eens "koopwoedeaanvallen" Het nadeel daarvan is dat sommige niet "echt" de kans krijgen om goed genoeg en zeker te weinig beluisterd te worden. Een voorbeeld daarvan is Field Manual. Die klinkt zo verfrissend,als zijnde een nieuwe aankoop. Leuk om mijn vorige reaktie te lezen. St. Modesto is nog steeds mijn favoriet. A Bird Is A Song, een juweel. The Score, lekker doorstampen. Eveyone Needs A Home, wat een lekker tempo, het schitterende Holes, mooie afsluiter. en ga zo maar door. Eigenlijk hoef ik helemaal nog niets nieuws te kopen. Zonder dat ik het weet heb nog zoveel thuis liggen wat nog eens flink beluisterd moet worden. Bovendien komt het goed uit want mijn financiële kredietcrisis begint ook een beetje in huize "Brouwers" toe te slaan. Ik ga straks mijn Death Cab For Cutie cd's maar weer flink eens onder handen nemen.