Kollektiv Turmstrasse - Verrückte Welt (2006)

Duitsland
Electronic / Dance
Label: No Response

1. Wir Geben Nicht Auf (7:30)
  2. Eiserne Hand (6:53)
  3. Dschungel Fieber (5:45)
  4. Liason (6:33)
  5. Randale in der Fussgängerzone (7:18)
  6. Der Langweiler (6:00)
  7. Liliental (6:18)
  8. Luftloch (7:03)
  9. Muttitasking (5:38)
  10. Freiflug (7:50)
avatar van Prudh
Voor nu vier sterren, maar deze duistere deuntjes herbergen eveneens hoop...Liason en Freiflug zijn betoverend. Ik sluit verhoging absoluut niet uit. Aanrader dit.

avatar van T.O.
Freiflug ken ik wel ja, mooi nummer inderdaad. Denk dat deze heren het nog wel verder schoppen, beetje ondergewaardeerd tot nog toe.

avatar van Prudh
Freiflug heeft wel wat weg van het bekendere Knights of the Jaguar, van DJ Rolando. Ik ben overigens overstag nu, Der Langweiler is zonder twijfel het beste nummer van dit album. Stoommachines, houtskoolhoofden en werkdagen van zestien uur. Tenminste, die associaties krijg ik erbij Duister, duister, maar wel lekker!

avatar van berghti
Knapperig en knisperig

avatar van Prudh
Dit album verdient echt meer stemmen dan vier. Waar zijn alle liefhebbers?

avatar van o0.
o0.