Shane Shu - Shane Shu (2008)

Label: V2

1. Less Is More (3:26)
  2. The Way She Talks to Me (3:46)
  3. All of Me (3:18)
  4. Falling in Love (3:37)
  5. It's a Game (3:54)
  6. In the Garden (3:25)
  7. Mercury 69 (4:08)
  8. Angel Cake (4:04)
  9. Oreo (3:52)
  10. Bonnie Tyler & Whitney Houston (3:18)
avatar van Marki_san
ik heb op my space alle nummers helemaal gehoord en ik moet zeggen dat het erg lekker klinkt. ik begin wel een beetje fan te worden van Shane Shu!

Erg leuk album! Maar kan iemand me zeggen uit welk liedje de sample in 'Angel Cake' is, en in welk liedje het nog meer voorkomt? Het komt em zo bekend voor..

Erg verslavend!

tuktak
shane shu weet me dan toch nog te verrassen met een zeer aardig album. had eerst mijn twijfels nog of het niet alle kanten op zou springen, dat idee had ik nl gekregen via promoties en myspace. dit valt gelukkig allemaal reuze mee, waardoor dit album prima past tussen mijn rijtje met oa benny sings en giovanca. heerlijke feelgood muziek die ik deze zomer ongetwijfeld zeer regelmatig zal gaan draaien.

avatar van jariktoet
Klinkt goed! Erg vrolijke nummertjes! Lekker om naar te luisteren.

avatar van FunkStar
The Way She Talks to Me is een heerlijk vrolijk zomersliedje waar ik geen genoeg van kan krijgen!