Connie Price and The Keystones - Tell Me Something (2008)

Funk / Hip-Hop

16. Master at Work [Instrumental]
  17. Thundersounds [Instrumental]
  18. Catatonia / Across the Board Again [Instrumental]
avatar van Osiris Apis
Het album heeft een gevoel van een soundtrack van een film. De mix van funk en hiphop is erg goed uitgewerkt.
De openingstrack met Percee P is mijn favoriet.

avatar van hiphopmaster
International Hustler is ook mijn favoriet op deze cd. Percee P is zo dope op de juiste beats. Percee P komt ook nog op twee andere nummers voor, maar die zijn toch betrekkelijk minder. Vooral Catatonia is soms irritant met dat Get 'Em geroep! Alleen na een kleine pauze in dat nummer begint, nadat de teller op 3 minuten staat, een onwijs relaxte tweede helft. Thundersounds is redelijk.

Op het tweede nummers komt rapper Soup langs van Jurassic 5. Hij doet je verlangen naar die goede tijd van J5. Lekkere track.

Zo zijn de titelsong met Aloe Blacc, Hoagies Revenge en Master at Work ook goede tracks.

De overige twee nummers (High Life en Pirates of the Mediterranean) en de eerste helft van Catatonia zijn eigenlijk onder de maat wat mij betreft.

avatar van Rhythm & Poetry
Erg sterk album, tenminste die eerste 9 nummers. Waarom ze vervolgens allemaal instrumentaal aan bod komen snap ik niet. Ik zie daar de toegevoegde waarde niet van, ook al zijn de producties erg sterk. De rappers die meedoen aan dit project doen het stuk voor stuk uitstekend met natuurlijk een uitstekende Percee P.

avatar van Osiris Apis
Op de hoes staat trouwens Big Daddy Kane, maar die staat er bij mijn versie niet op?

SinX
Bij mijn versie ook niet.. maar er schijnt een alternatieve versie te zijn waar het nummer International Hustler, vervangen word door het nummer Across the Board met Big Daddy Kane...

Maxmus
Damn wat is Percee P toch een legend die man komt gewoon keihard!

Track 1 gaat zo lekker

Rene1979
Deze kreeg ik van een vriend van mij die een platenzaak runt.. Deze moest ik hebben volgens hem.. Dus meegenomen.