The Farm - Love See No Colour (1992)

Label: Sire

1. Rising Sun (3:59)
  2. Hard Times (3:58)
  3. Words of Wisdom (5:27)
  4. Mind (4:20)
  5. Been a Long Time (4:00)
  6. Don't You Want Me (4:11)
  7. Rain (3:52)
  8. Good Morning Sinners (3:35)
  9. Love See No Colour (5:33)
  10. Creepers (6:03)
  11. Suzy Boo (5:24)
  12. Over Again (4:35)
  13. Tooth Fairy (5:04)
  14. News International (7:24)
avatar van rzasa
Dit album duurt echt te lang, maar kent ondanks de overdaad aan overbodige nummers toch nog een aantal prima songs zoals Hard Times en Over Again. Maar de cover van Don't you want me (in het kader van een NME cover cd-tje die ik nog steeds een keer wil hebben vanwege een briljante Rovers return-cover van The Fall) is beter dan prima!

avatar van vigil
Inderdaad een vrij lang album van de heren van The Farm. De band probeert wat aan te haken bij de dance trend van dat moment. Dat lukt bijna net zo vaak wel als niet. De cover (en Engelse hitsingle) Don't You Want Me is aardig maar wijkt verder weinig af van het origineel. Dat het album van mij toch een behoorlijke voldoende krijgt komt, naast mijn sympathie voor de band, door de prachtige nummers als Creepers, Suzy Boo, het titelnummer (en kleine hit) Love See No Colour, toevallig staat dit ijzersterke trio ook naast elkaar op dit album, en de afsluiter News International. Toevallig (of niet) allemaal de wat langere nummers van het album.