No Use for a Name - The Feel Good Record of the Year (2008)

Punk
Label: Fat Wreck Chords

1. Biggest Lie (2:09)
  2. I Want to Be Wrong (2:44)
  3. Yours to Destroy (3:24)
  4. Under the Garden (3:00)
  5. Sleeping Between Trucks (2:04)
  6. Domino (3:02)
  7. The Feel Good Song of the Year (3:09)
  8. The Trumpet Player (3:09)
  9. Night of the Living Living (2:28)
  10. Ontario (1:55)
  11. Pacific Standard Time (2:48)
  12. The Dregs of Sobriety (2:44)
  13. Kill the Rich (2:06)
  14. Take It Home (2:41)
Hehe. Jaren geleden, in mijn punkrockperiode, vond ik deze band het meest catchy van allemaal. Zelfs ooit nog gezien in de bota, juist..

avatar van gameg
Onwijs enthousiast en goed plaatje! Ik ben begonnen met No use for a name met hun album hiervoor, maar vind deze veel beter! Uitschieters zijn Biggest Lie, I want to be wrong en Domino...!

avatar van Mr. B
zware tegenvaller, nu nog zwaarder na een luisterbeurt

Declaration
Mr. B schreef:
zware tegenvaller, nu nog zwaarder na een luisterbeurt

² 3,0

avatar van Mr. B
Je hebt gelijk, ik had nog 3* gegeven uit nostalgie.

avatar van lowieke
Prima album, nooit te veel verwachten van nufan dan komt het altijd goed. Vrijdag wordt ook echt wel gaaf

avatar van LinkinPark90
Het laatste album van No Use for a Name. Lekkere punkrock, hoewel eerder rock dan punkrock.

Opener Biggest Lie behoort tot hun beste nummers. De andere nummers zijn ook allemaal ok. Toch is de speed uit hun eerste platen hierop wat verdwenen. Toch wisten Tony Sly en co leuke en catchy nummers te schrijven. Sleeping Between Trucks is bijvoorbeeld een trager nummer maar enorm catchy.

Op 31 juli 2012 overleed jammer genoeg de zanger Tony Sly plotseling op 41-jarige leeftijd en stopte deze band er volledig mee.