Danzel - Unlocked (2008)

Belgiƫ
Dance
Label: N.E.W.S.

1. Don't Leave Me with the Light On (3:45)
  2. You Spin Me Round (Like a Record) (3:15)
  3. Clap Your Hands (3:11)
  4. My Arms Keep Missing You (3:03)

met DJ F.R.A.N.K.

5. Legacy (4:12)
  6. My Direction (3:36)
  7. Undercover (3:02)
  8. Jump (3:11)
  9. Blue (3:30)
  10. Heaven Is a Part of Me (3:11)
  11. Dancin' Schoez (3:34)
  12. Turn on My Own (3:14)
  13. Shame (2:56)
  14. Unlocked (3:21)
  15. What Is Life (4:12)

met Regi

avatar van NewYorkCityLight
ik zag een deel van clap your hands net op tmf, wat een rotnummer.

avatar van PEN15
0,5
Oh is dit die MAFKETEL die telkens prachtige nummers als My arms keep missing you en you spin me round like a record schandelig weet te verneuken. Ik word echt helemaal driftig van dit soort laffe wanprestaties. Schandalig, schandalig!!!!! Get a job vieze zweetkever, ga ajb wat zinnigs doen!!

avatar van RogerV
0,5
Geheel mee eens. Danzel is een muzikale parasiet van de eerste orde. NIets dan zielloze wegwerpmuziek voor in de skihut.

avatar van musicfriek
En jullie hebben allebei het hele album uitgezeten? Knap hoor...

Krijg meer het idee dat het haatstemmen zijn. Correct me if I'm wrong.

avatar van RogerV
0,5
Ik zal eerlijk wezen dat ik dit album natuurlijk niet tot in de puntjes geluisterd heb. Het beeld dat ik eerder van Danzel had nodigde me daar niet toe uit.

Maar ik krijg nog wel eens wat mee van deze muziek door een huisgenoot van me die dit wel allemaal fantastisch vind. Zodoende schalde ook deze plaat vorg jaar geregeld zn kamer. En vrolijk werd ik er niet van. Evenals ook van de singles waar in sommige kroegen geen ontkomen aan is.

Ik vind de wijze waarop Danzel zijn muziek fabriceert verwerpelijk. Dan heb ik het over het door het slijk halen van oude nummers omdat meneer zelf geen inspiratie heeft voor eigen songs. Ik heb me altijd fel uitgesproken tegen zulk parasitair gedrag.

avatar van PEN15
0,5
Sorry musicfriek, ik was even mezelf niet. Deze muziekbarbaar heeft totaal geen identiteit. Ik kan je verzekeren dat ik getracht heb om de cd uit te zitten, maar daar zeg je ook even wat. Ik kan daar geen ja op antwoorden, vooral als ik ook nog de track "JUMP" hoor. Hij heeft gewoon een oude hit van the brothers johnson geheel uit zijn verband getrokken, geknoeid met de teksten en er een populair dancemix deuntje tegenaan gegooid. Jammer voor deze vogel, maar ik ken de klassiekers en zijn uitvoeringen zijn absoluut niet om aan te horen.

PriestMaiden
Is die clown niet van Beveren?