Baje One - The Weightless EP (2008)

Label: Definitive Jux

1. Pan in a Flash (3:06)
  2. Weightless (3:00)

met Mercury

3. Computer Rock (4:08)

met King Gutta en Starpower

4. Lovely Days (2:29)
  5. I (No) O U (3:06)
  6. Mission Statement (3:30)
avatar van Chrisseh
Mag dit? Dit is namelijk wel een gratis EPtje.

Enniewee, ik heb 'm nog te weinig beluisterd, maar kan al wel zeggen dat Computer Rock en I (no) O U lekker klinken.

avatar van Chrisseh
Dit is trouwens wel een erge aanrader voor een gratis EPtje, zeker uitproberen. Voor de Junk Science fans is dit logischerwijs nog meer een aanrader.

avatar van hiphopmaster
Ook maar even voor noppes gekocht bij Definitive Jux. En het klinkt inderdaad erg goed. Ik vind het zelfs lekkerder dan Junk Science. Zeker nummers als Lovely Days en Computer Rock zijn de moeite waard. Computer Rock doet me wel denken aan Grand Buffet, maar dan klinkt dit beter!!
Even een formuliertje invullen en je wordt rijkelijk beloont. 4*!

avatar van Rhythm & Poetry
Erg sterke EP, alle nummers vind ik erg goed op het nummer Lovely Days na dat ik door de beat een minder nummer vind. Tekstueel prima en de overige producties klinken ook allemaal erg lekker. Op sommige stukjes doet de rap mij een beetje aan Slug denken.

avatar van Rene1979
Ik had het eerste album van Junk Science besteld omdat ik die heel vet vind en kreeg deze erbij. Dit is echt een heerlijk eptje. Beats zijn zwaar lekker en tekstueel is het erg vet.