Bizzy Bone - Ruthless (2008)

Label: Siccness

1. Intro (Layzie Dedication) (1:50)
  2. That's How (3:43)

7. Hoodtails (4:24)

met Rick Ross

8. Ready 4 War (3:28)
  9. Get High (3:35)
  10. Uptown Downtown (3:57)
  11. 4 da Ladies (3:46)
  12. Rollercoaster (4:59)

met Layzie Bone

avatar van jelmer19
Pff dit is wel extreem slecht zeg, deze man komt in aanmerking voor de irritantste stem van de rapbusiness.

1,5
Oei, een halve ster. Ik zag deze staan en twijfelde of ik hem zou pindakazen. Bij deze ga ik dat denk ik niet meer doen. Aan de andere kant ben ik nu wel nieuwsgierig of het echt zó slecht is .

avatar van psychonaatje
Hier zijn fragmenten te luisteren, MJ.

1,5
Ga toch maar een poging wagen, dus ik hoor straks wel of het werkelijk zo verschrikkelijk is .

Relax
Rick Ross en Pitbull moeten serieus oprotten.

1,5
Tja, verschrikkelijk album dit. Hij mag dan wel snel kunnen rappen, maar zijn stem is zó kut. Dat ik op een gegeven moment blij was om Rick Ross te horen zegt genoeg. Bovendien versta ik hem de helft van de tijd niet, en dat samen met de vele vervelende beats en refreinen maakt dit een vervelend album, dat goed is voor 1,5* (een nipte).

O ja, zijn volgende album komt ook alweer bijna uit .

avatar van jelmer19
MJ_DA_MAN schreef:
Dat ik op een gegeven moment blij was om Rick Ross te horen zegt genoeg.

dat zegt idd genoeg, dat had ik op een gegeven moment ook

avatar van j.b.b.l
Is dit die gek die uit BoneThug n Harmony werd getrapt omdat hij vage shit deed? Dat zou alles verklaren ,ik ben nog bezig met dit album(Ja,ik heb niet veel te doen vandaag ).WAT EEN IRRITANTE STEM!!!Kan het slechter dan Fuck The World?Zo slecht.

Edit:Wow,dit moet de slechtste album zijn die ik tot nu toe heb gehoord ,Damn.Dieptepunt is Fuck The World,nooit zo een slechte track gehoord,je wordt inderdaad blij van die gastartiesten.1,0

Eternal Thug 08
Dit album heeft hele slechte nummers, maar ook erg goeie.

Fuck da World is inderdaad vreselijk, maar Gangsta, Uptown Downtown en Ready 4 War zijn toch wel erg goed hoor.

avatar van Jorge-E
Heb juist de 3 clips hier gezien, en man wat waren ze slecht, Rollercoaster was nog wel redelijk vanwege Layzie. Dit album zal ik links laten liggen en op naar Layzie Bone voor mij.

Mezelf
Bizzy Bone was altijd al de zwakste schakel van Bone Thugs, was blij dat hij op een gegeven moment uit de groep was.

Eternal Thug 08
Ik weet niet of jij Bone-fan bent, maar Krayzie en BIZZY worden door de Bone-fans gezien als de sterkste. Wish wordt gezien als de zwakste.

avatar van Jorge-E
Ik zie het anders zo
Layzie, Krayzie, Bizzy, Flesh, Wish

Bizzy was zeker niet de zwakke schakel, Wish is dat inderdaad. Wel wordt er gezegd dat hij nooit kwam opdagen op concerten etc... Dat hij vage shit deed zeg maar.

Maar moest er nu nog een Bone album uitkomen met alle leden, Flesh uit de cel en Bizzy er ook bij. Zou Bizzy wel de zwakste zijn imo.

avatar van No Surrender
Voor bijna elk nummer was een video gemaakt, die kwamen van de dvd Quija Board. Wel low-budget, maar voor de echte Bone-fans wel geinig.

Dit is een stijl van Bizzy die moeilijk te waarderen is. Daarbij komt ook nog dat de productie niet al te best is.

Waarom dan toch een 3,5? Dit album laat een andere bizzy zien die wil laten zien aan zijn fans dat hij nog steeds weet waar hij vandaan komt.

Zeker niet top( nr 3. is echt slecht), maar wel de moeite waard.

voorbeeld: YouTube - Bizzy Bone - Get Bizzy