RPWL - 9 (2007)

Duitsland
Label: Red Farm

1. Trying to Kiss the Sun [Live] (4:54)
  2. 3 Lights [Live] (10:00)
  3. Let There Be More Light [Live] (6:27)
  4. Tell Me Why [Live] (5:11)
  5. Home Again [Live] (8:26)
  6. Kalle Wallner - Someone Else (5:43)
  7. Manfred Müller - Release Me (5:18)
  8. Yogi Lang - '48 (5:26)
  9. Chris Postl - Another Day (10:02)
Ozric Spacefolk
5 livetracks (waanzinnig) en vier solotracks (net zo waanzinnig).

Ozric Spacefolk
De livetracks, maar vnl de productie ervan, overtreffen de voorgaande liveplaat 'Start the Fire'.
Wat een power zit er in 3 Lights... Waanzinnig gewoon, die gitaarsolo aan het eind, fenomenaal!

avatar van Brunniepoo
Ik ben verder niet echt een RPWL-fan maar dit is toch wel een erg fijne plaat. Deze versie van 3 Lights is met gemak het beste dat ik van ze gehoord heb.

Jammer dat deze cd niet meer verkrijgbaar is.

Ozric Spacefolk
Ik kan dat alleen maar beamen.

De magie is er voor mij af tegenwoordig bij RPWL, maar zo'n 3 Lights als op deze plaat is een moderne klassieker....

avatar van glenn53
Ooit gekocht tijdens een optreden van RPWL. Inderdaad de gitaarsolo van 3 lights; kippenvel!!