Brotha Lynch Hung - Snuff Tapes (2008)

1 stem

Label: Siccness

1. Intro (0:13)
  2. Frontline (4:06)

met Bleezo, Devious en Skitzo

3. I Don't Give a Fucc (3:52)

met C.O.S.

7. Out My Way (4:08)

met C.O.S.

8. Baby Girl (4:09)

met T-Rush

9. Valley Is Active (4:19)

met C.O.S., Devious en Tall Cann G

10. Baylyfe (5:07)

met Twamp

11. Huslin (4:07)

met NoLove en Siccness

12. Ordinary Thugs (4:33)

met C.O.S., Tall Cann G, Hogg en Ballin' A$$ Dame

16. Goodbye (1:29)

met Greedy

17. Ready Or Not (1:28)
  18. Parlay (2:51)

met Phonk Beta, D-Dubb en T.A.

19. No DJ (4:43)
  20. Boom (2:09)

met DJ Kat

21. Don't Cry (1:22)

met Zagg

22. The Jaccel (4:33)

met Pit, Jackie, P-Folks en Cowboy

23. Gonna Trip Tonight (4:05)

met C-Lim

avatar van Jorge-E
Wil iemand mij aub neerschieten? Ik koop nooit albums zonder ze op voorhand te beluisteren omdat dat soms al eens tegengeviel vroeger. Maar deze zag ik dus staan in de Fame! Ik kocht deze niet omdat ik niet wist of deze goed zou zijn of niet.... Maar het is Lynch! En het is wel ok! Wat heb ik spijt zeg. Op mijn verjaardag 16 januari ga ik terug naar de Fame en ik hoop dat hij er nog ligt.

avatar van Jorge-E
Wat klinkt het toch ontzettend homo wanneer C-Lim in Gonna Trip Tonight het volgende zegt.

Imma crip tonight
Get sicc tonight
Squash the bullshit
And fuck with Lynch tonight

Dit album is een officiele mixtape (The Gast Station ook, maar die wilt hier maar niet op), zo komt Valley Is Active van Cali Iz Activ van Tha Dogg Pound, Kicc Push van Lupe Fiasco, en zo zijn er nog.

Veel gastartiesten waardoor het niet saai wordt, en de beats zijn niet té duister.

Jorge-E schreef:

Zo gezegd, zo gedaan. Ik heb hem.