Shampoo - We Are Shampoo (1995)

Label: Capitol

9. Game Boy
  10. House of Love
  11. Shampoo You
  12. Saddo
Dit album wil ik nog wel eens scoren voor een paar euro. Shampoo waren een soort 'Girl Power'-band, voordat de Spice Girls met de term aan de haal gingen. Viva La Megababes en het bekendere Trouble waren geweldige hits!

avatar van Marki_san
nou ik heb hem gescoord voor 1 euro, en ik moet je zeggen, die wijven kunnen niet zingen.

Nou, als je er vanaf wilt, dan kan ik mijn adres wel PM'en?

avatar van gemaster
Trouble was wel een leuk liedje ja. Heb ik nog ergens op zo'n oude hits verzamelaar staan.

avatar van Marki_san
Stem gewijzigd van 1,5 naar 2,5. Deze Cd klinkt als kinderen voor kinderen ijs met een punk sausje en heel veel Engels accent hagelslag. Er zitten wel een paar leuke nummers op, maar als ik echt goede muziek wil luisteren zet ik dit niet op. Maar genoeg over de negatieve kanten van Shampoo. Het is toch een redelijk leuk Cd, die ik zeker noch vaker ga luisteren.

Ik vind de teksten wel goed zoals "Game boy, ain't you got no brain boy" en "Skiny white think, you livin' in your wetdream"

Noch ff een weetje: Shampoo was erg populair in Japan, dat is ook een van de redenen dat ik deze CeeDee heb gekocht. Ik ben namelijk gek op Japan.

Bob Cremers
Trouble een leuk nummer voor de Power Rangers.

Hoorde 'Trouble' dit weekend met uitgaan en dat was toch wel weer even leuk. Echt jeugdsentiment!