Ferraby Lionheart - Catch the Brass Ring (2007)

Folk
Label: Nettwerk

1. Un Ballo Della Luna (1:47)
  2. Small Planet (3:14)
  3. Vermont Avenue (2:26)
  4. Call Me the Sea (4:50)
  5. The Car Maker (4:04)
  6. A Bell and Tumble (4:18)
  7. Under the Texas Sky (3:03)
  8. Youngest Frankenstein (2:48)
  9. Before We're Dead (3:56)
  10. The Octopus and the Ambulance (4:07)
  11. Put Me in Your Play (4:16)
avatar van Halley23
Tere, fijnzinnige nummers opgeleukt met tal van instrumenten. Prettige plaat, rustig en soms op het lome af. Laat me op de een of andere manier aan (de rustige) McCartney denken.

avatar van djarend
Erg leuke cd, moeilijk te vergelijken met iemand, en zoals de titel al zegt, met af en toe wat brass-instrumenten e,d., gaat veel aandacht krijgen in de NL pers, let maar op....

avatar van muziekobsessie
al voor de 2e keer gedownload en snap eigenlijk niet waarom ik m destijds niet zo vond. orkest partijen zijn prachtig. deze lente komt er een nieuwe van 'm "Jack of hearts"

avatar van muziekobsessie
Nee, nou weet ik t weer. de zang gaat irriteren. Iets te nasaal, tis alsof ie heeeel verkouden is

avatar van oruiz
djarend schreef:

je hebt geen gelijk gekregen. Ik heb niks over hem gehoord

avatar van thebestfreaks
oruiz schreef:

je hebt geen gelijk gekregen. Ik heb niks over hem gehoord

De nieuwe cd is inmiddels verkrijgbaar (vooralsnog alleen via zijn site) en heeft mij zeer positief verrast. Ik wil bij deze opnieuw de verwachting uitspreken dat hij veel aandacht in de pers gaat krijgen . Of is het meer de hoop ? Nou ja, in ieder geval is de nieuwe plaat prachtig !