Ransom - Street Cinema (2008)

Label: Babygrande

15. Shine
  16. Soul 2 Keep
avatar van jelmer19
Ransom van ''A-Team''
Heb het vandaag maar eens uitgeprobeerd en het is nog best wel leuk. Het neigt allemaal wat meer naar de commerciele hiphop maar dit hoeft natuurlijk niet slecht te zijn. En met dit album is dat het geval vind ik. Ransom heeft stem die een beetje de schreeuwerige kant op gaat maar dit is niet iets waar ik me aan kan ergeren. En met hier en daar een agressieve rapstyle weet hij mij aandacht in ieder geval vast te houden. Daardoor is het niveau van de lyrics vaak wel wat minder maar de producties zijn van een redelijk tot goed niveau. Soms wat druk maar nergens vervelend.
Denk dat ik rond de 3,5 uitkom. Best leuk om een keer op te zetten met de volume knop ver naar rechts. ''Love'' is trouwens een goed nummer net zoals ''Soul 2 Keep''

avatar van Rhythm & Poetry
Dan ga ik deze ook maar voorzichtig proberen.