Dødheimsgard - 666 International (1999)

Noorwegen

6. Logic (1:02)
  7. Sonar Bliss (7:41)
  8. Magic (1:45)
  9. Completion (6:29)
  10. Completion Pt. 2 * (11:03)
Geniaal, agressief, onberekenbaar, vernieuwend.
Dit is het album dat Mayhem met the Grand declaratoin of war eigenlijk wilde maken maar het niet durfte.
Een ronduit grensverleggende en 'gevaarlijke' cd binnen het extreme genre

avatar van aslan
aslan (crew)
fantastisch album !!
geniaal agressief vernieuwend en vooral onberekenbaar !!
grensverleggend, gevaarlijk en vooral extreem goed !!

avatar van Eddie
PanGea schreef:

Nu word ik pas heel nieuwschierig, Mayhem is nu niet direct een band die bekend staad om hun gebrek aan durf. Daar GDOW een regelrechte killer van plaat vind, een welgemikte stomp in het gezicht vn de gevestigde Christelijke orde, wat een mokerslag moet dit dan wel niet zijn. ik ga hem checken.

avatar van mayhemblik
Zeer gedurfd album, een verademing binnen het genre, eindelijk weer eens wat nieuws, heeft wel meerdere luister beurten nodig. (althans bij mij)