Kidz in the Hall - The In Crowd (2008)

Label: Duck Down

1. Black Out (2:38)

met DJ G.I. Joe

2. Paper Trail (3:55)

met Phonte

3. Drivin' Down the Block (Low End Theory) (4:03)
  4. Lucifer's Joyride (3:24)

met Travis McCoy

5. Snob Hop (3:36)

met Camp Lo

6. Mr. Alladatshit (3:59)

met Chip tha Ripper en Donnis

7. Love Hangover (4:06)

met Estelle

8. Let Your Hair Down (4:37)

met Lil' Eddie en Skyzoo

9. Middle of the Map (Part 1) (2:28)

met Fooch

10. Middle of the Map (Part 2) (2:33)

met Black Milk en Guilty Simpson

11. The in Crowd (4:04)

met Tim William

12. The Pledge (4:32)

met Buckshot en Sean Price

13. Inner Me (4:59)
  14. Drivin' Down the Block [Remix] (4:00)

met Bun B, Pusha T en The Cool Kids

Harco
Ben hier heel benieuwd naar.

Harco
En hij is er.

avatar van MFPascal
Jup, ben benieuwd. Staan mooie features tussen. Hoop wel dat Camp Lo beter hun best doet dan op dat laatste album van ze.

C.J. Slob
Inmiddels gelekt.

avatar van Osiris Apis
Tegenvaller. Ik verwachtte er veel van door de gastartiesten. Ik ken hun voorgaande album niet. Maar het grootste gedeelte van dit album klinken erg crossover. Vooral in het middengedeelte.
Drivin' Down the Block heeft echt een vreselijke beat. En verder Lucifer Joyride, die heeft een vreselijk refrein met een vervormde stem. Maar ook Love Hangover, Let Your Hair Down en The In Crowd vind ik slecht

De stem en flow van 1 van de mc's lijkt er op die van Kanye West.

Alleen Middle of the Map 1 en 2 en The Pledge vind ik goed.

Meevaller.
Van de losse tracks die ik de afgelopen maanden hoorde was ik niet echt wild en snapte eerlijk gezegd de hele hype rond de "hipster hop" (vreselijke term!) niet, maar nu ik de hele CD zo hoor, ben ik behoorlijk enthousiast. Vooral de 2de helft vind ik sterk

(off topic: zo'n beetje het omgekeerde gevoel van de laatste AZ plaat eignelijk)

Nu 1x geluisterd, dus dit is een pure "first impression" score, maar hij krijgt toch dadelijk een 4*

Beste track (qua gevoel) is voorlopig de Skyzoo track: weet niet waarom, maar ben nog nauwelijks mindere tracks met hem tegengekomen: zalig stemgeluid, lekkere flow en altijd sweet beats

C.J. Slob
Jammer dat sommige nummers toch wat tegenvallen, maar toch een voldoende. 3*

avatar van Raffalinho
Ik vond het heel erg tegen vallen

Raar dat er niemand echt onder de indruk is van dit album (en dat er zo weinig voters zijn; in de VS is dit album toch behoorlijk "besproken"); ik vind het zelfs beter en beter klinken...
Waarschijnlijk gewoon de hiphop die mij net bevalt. Ga van 3 -> 4

avatar van Rhythm & Poetry
Op zijn zachts gezecht erg mager. Had hier veel meer van verwacht maar ik vind hier bar weinig aan er staat geen enkel nummer op wat mij echt kan bekoren. Track 10 met Guilty en Black Milk kan ik nog enigszins waarderen.

avatar van dilladawg
ik vind Naledge maar een arrogant ventje, op youtube staat zo'n filmpje dat i gaat battelen met sticks(fakkelbrigade,opgezwolle).
YouTube - Naledge (Kidz In The Hall) vs. Sticks (Opgezwolle)
Hij staat daar een uur te lullen en sticks disst hem in één line.