Boys Noize - Oi Oi Oi Remixed (2008)

Duitsland
Dance
Label: Boysnoize

1. & Down[Siriusmo VS. Boys Noize Remix] (3:40)
  2. Lava Lava [Feadz Aval Aval Mix] (4:15)
  3. The Battery [DJ Maxximus Remix] (3:53)
  4. Oh! [A-Trak Remix] (4:27)
  5. Let's Buy Happiness [Proxy Remix] (3:52)
  6. My Head [Para One Remix] (6:12)
  7. Shine Shine [Apparat Remix] (6:52)
  8. Don't Believe the Hype [Surkin Remix No.2] (4:15)
  9. Frau [PUZIQUe Remix] (8:25)
Heeft al iemand hem beluisterd?

avatar van Ollie
Yesh heb m vandaag gedownload, de enigste die ik er echt uit vind schieten is My Head the para one remix en de Surkin remix vind ik ook nog wel oké, de rest vind ik allemaal beetje simpel. Maar Suck My Deck ben ik nu aan t beluisteren en die is echt ziek vet, dus zal zo eens kijken of ik m erop kan krijgen!

Helaas is die Surkin remix ook alweer anderhalf jaar oud ofzo.

Ben verder wel benieuwd naar de remixes van Feadz en Proxy, heb van hun al andere erg goede dingen gehoord.

avatar van luc011190
Apparat? Vet!

avatar van Zwammer
Ik vind er weinig aan. Eigenlijk kan alleen die & Down remix mij echt vrolijk maken.

avatar van luc011190
Apparat haalt helaas alleen een flauw trucje uit door het in een 'gewoon Apparat-jasje te gieten'.
Eigenlijk voegt alleen die Surkin wat toe, die vind ik wat beter dan het origineel.

avatar van Ollie
En the para one remix die is ook wel gruwelijk vind ik, maar de rest vind ik niet veel soeps.

Ah nice, ben hem nu aan het downloaden. Die van Surkin en Suriusmo ken ik al en die zijn zeker lekker. Nu de rest nog eff checken De albumhoes is trouwens echt gruwelijk

Ik heb hem nu beluisterd en zoals de meeste hier ook al zeggen, beetje teleurstellend. Opzich wel een paar leuke remixen, maar zoiezo niet CD-waardig. Ik zou hem daarom ook meer kunnen waarderen als Boys Noize hem als bonus-cd bij een limited edition van Oi Oi Oi uitgaf, ofzo.

Maar goed, al met al aardig, beste nummer van Surkin en de rest is wel leuk

avatar van kinjutsu
hoe is de Proxy remix?

Die vind ik nog best aardig, want je hoort duidelijk het origineel erin trug en die is opzich best eentonig en Proxy heeft hem iets meer opgeleukd

JustaRascal
Ik kan me aandacht er niet bij houden, maar ik moet het origineel nog luisteren dus daar zal het misschien aan liggen.

Origineel is vele malen beter, en die moet je denk ik eerst luisteren voordat je deze luistert

Veel te negatief geweest Leuke CD, met een paar goeie remixes waaronder; Oh!, Let's Buy Hapiness en Don't Believe The Hype. Maar kan niet tippen aan het origineel

avatar van Mr. Digitalized
Dat is ook niet de bedoeling denk ik. Persoonlijk vind ik het een aardig plaatje tegen een schappelijke prijs (in de meeste winkels). Alleen al voor de Para One remix van My Head zou je hem moeten aanschaffen vind ik. Alex draait die namelijk al een paar maand lang in zo goed als iedere set die hij speelt! Ook de A-Trak remix van Oh!, één van de betere nummers op Oi Oi Oi kan ik smaken. Een 4!

Na een paar keer te beluisteren vind ik de nummers nog wel vrij goed .

tuktak
niet echt bijzonder, al gaat die proxy remix wel hard. weinig diepgang in de nummers, 1 idee per track is te weinig om de interesse vast te houden over het algemeen.

JustaRascal
Ik vind het eigenlijk maar zonde.