Thirsty Moon - Blitz (1975)

geen stemmen

West-Duitsland
Jazz / Rock
Label: Brain

1. Lord of Lightning (3:40)
  2. Riding in the Rain (3:11)
  3. Magic Moon (4:37)
  4. It Was Love (3:13)
  5. Speak for Yourself (2:50)
  6. Südwind (3:47)
  7. Rainbow (5:06)
  8. The Jungle of Your Mind (7:24)
  9. Crickets Don't Cry (5:11)
avatar van Mssr Renard
Wat is er gebeurd? Daar waar de band op voorgaande platen geweldige jazzrock bracht is dit de meest saaie jamrock die ik me kan voorstellen.

De enige twee instrumenten die de aandacht krijgen is de gitaar van Jurgen Drogies en de drums van Norbert Drogies. Elk nummer is een flauwe compositie met ditto flauwe ritmes en ditto flauwe melodieeen.

Ik moest echt even goed kijken of dit wel dezelfde band was als de voorgaande twee platen. Dit is echt niets. Dit nemen mensen op in de oefenruimte terwijl ze elkaar nog niet eens kennen. Kale jams zonder inhoud en body. Snel weer vergeten, deze puinhoop.