Dragons of Zynth - Coronation Thieves (2007)

Rock / Wereld
Label: Gigantic

1. War Lover (2:28)
  2. Breaker (3:38)
  3. Get Off (3:52)
  4. Who Rize Above (6:36)
  5. Take It to Ride (4:04)
  6. Funky Genius (2:56)
  7. Anna Mae (4:47)
  8. Rockin' Star (4:12)
  9. Labor Day Lung (4:41)
  10. Closer (8:31)
Dat drumwerk, stienhard.

avatar van oruiz
Anna Mae; niet normaal mooi. Met dit nummer opende ze ook bij het concert van Yeasayer in de Melkweg. Ik was gelijk verkocht

oruiz schreef:

Live is Anna Mae echter wel wat beter. Namelijk het gedrum bleef live steeds hetzelfde en dat was wat ik zo heerlijk aan dat nummer vond. Op de plaat hoor je dat alleen in het begin die drumslagen worden gebruikt.

Voor het eerst hoor ik muziek waarbij ik denk: Dit is de toekomst. Vliegende auto's, wonen op de Maan en Dragons of Zynth.

Ik was gelijk verkocht

Ja, maar toen was IK allang verkocht.

Dit is live werkelijk één grote, grootse, grote herrie.

waar is dit mee te vergelijken ?

Sven Bersee
Tja het is een wilde band uit New York en ze spelen vele stijlen door elkaar: Jazz, punk, funk, soul, hardrock. Ze kwamen bij mij op het spoor doordat ze de support act waren van stads en gektegenoten Yeasayer in de Melkweg een maand geleden. Verder, Tv On the Radio? Jawel, ook qua uiterlijk.