Mr. Len - Pity the Fool... (2001)

Alternatieve titel: Experiments in Therapy Behind the Mask of Music While Handing Out Dummysmacks

1 stem

met Jean Grae en Murs

4. Interlude 1 (0:10)
  5. Straight (4:43)

met Q-Unique

6. Girl (Got to Give It to Me) (4:45)

met Lord Sear

7. Taco Day (9:15)

met Jean Grae en The Melon Bayside High Drama Club

8. Force Fed (3:00)

met Agents of Man en Amplifire

9. Interlude 2 (0:10)
  10. Bring It to Me (3:52)

met D-Stroy

11. What the Fuck?!? (4:25)

met Mr. Live

12. Interlude 3 (1:56)
  13. Love Venom (5:26)

met Breeze Brewin en Jean Grae

14. Dummy Smacks (4:30)

met Mr. Live en Chubb Rock

15. Interlude 4 (0:46)
  16. Family Matters (14:03)

met Kice of Course en Steady Roc

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Ik hoorde net Love Venom - wat een vette track. Kan eigenlijk ook haast niet anders met Breeze Brewin en Jean Grae op de mic. Ook het eng relevante Taco Day - dat de dag waarop een middelbare scholiere haar familie en schoolgenoten omver schiet tot in detail beschrijft - is een rake track. De productie van deze twee tracks is ook prima. Over het algemeen ben ik niet zo van producer-albums, though, dus het valt nog te bezien of dit hele album de moeite waard is.