Delta Goodrem - Innocent Eyes (2003)

Australiƫ
Label: Epic

1. Born to Try (4:13)
  2. Innocent Eyes (3:53)
  3. Not Me, Not I (4:25)
  4. Throw It Away (3:52)
  5. Lost Without You (4:10)
  6. Predictable (3:40)
  7. Butterfly (4:00)
  8. In My Own Time (4:06)
  9. My Big Mistake (3:44)
  10. This Is Not Me (4:29)
  11. Running Away (3:21)
  12. A Year Ago Today (4:13)
  13. Longer (3:53)
  14. Will You Fall for Me (3:59)
1 van mijn favo albums ! zei zingt echt met gevoel !

Super goed album!!!

Heeeeel Mooi album .. kan alle nummer meezingen echt een toppertje!

edejong
Een van mijn favoriete albums... 4.5*:

Schitterende vocals
Mooie afwisselende liedjes
is ze niet prachtig

Mierenzoet maar wel erg goed
Mooie stem, mooie vrouw en de meeste nummer klinken erg goed.

Horrorfanaat schreef:
Mierenzoet maar wel erg goed
Mooie stem, mooie vrouw en de meeste nummer klinken erg goed.

Heb ik niks aan toe te voegen

avatar van Ericos
Ik vind haar GE-WEL-DIG!
Heb meteen het album in huis gehaald ..

avatar van Gretz
Delta is een grote favoriet van me. Serieuze, aangrijpende teksten; ze heeft een prachtige stem (ook live) , schrijft haar nummers zelf en heeft bovenal een geweldige uitstraling. Ik heb ooit overwogen om dit album uit m'n top 10 te halen maar iedere keer dat ik het weer hoor overtuigd weer zo dat ik toch niet ga doen. Deze is dan ook 5* waard. Als favoriete tracks heb ik gekozen voor Not Me, Not I, Lost Without You en Longer, die stem en die piano klinkt gewoon zó goed bij elkaar

Ik zie al uit naar haar derde album, dat komt ongeveer over een half jaar uit!

avatar van Brucas
Het album begint heel goed, maar zakt voor mij wat in na Predictable om op het einde weer even de magnifieke sound van het begin weer naar boven te halen.
4 sterren!

rick*
Mooie dame, mooie CD, enkele top nummers, fijn pianowerk en een zuivere stem door het hele album heen. Alleen klinken (helaas) de teksten alsof ze door Disney personeel geschreven zijn.

Hoogtepunten zijn voor mij "In My Own Time", "Innocent Eyes", "Lost Without You", "Not me, Not I". Ook "Predictable" klinkt wel lekker. Er is veel aandacht gegeven aan de liedjes en dat hoor je dan ook wel terug. Alles klinkt voor mij soms een beetje erg hetzelfde, weinig experimenteel maar wel mooi.

In Australië werd ze dan ook met groot succes ontvangen. De rest van de wereld was iets minder enthousiast maar dit album heb ik zelf vroeger veel gedraaid en het luistert 5 jaar later nog steeds lekker weg. De singles zullen je niet bekend voorkomen, maar met dit album is niets mis!

ik vind haar echt een benadigd zangeres. zingt met zoveel gevoel die mij elke keer doen raken. vooral geweldig vind ik : not me, not i, innocent eyes en lost without you.
eigenlijk vind ik al haar nummers goed maar die 3 hebben een gouden ster gekregen van mij

avatar van Emile93
Heerlijke cd! Geweldige stem en ze zingt geweldige nummers!

Wat heeft ze toch een mooie stem! En het is ook goed geproduceerd.
Mijn favorieten zijn Born to Try, Lost Without You en Longer.

Prachtige vrouw, dijk van een stem (loepzuiver en niet die R&B maniertjes...) en bakken vol met hele mooie liedjes. Mijn hart ligt eigenlijk bij de symfo maar goed gemaakte popliedjes zijn altijd welkom, zeker als ze van dit hoge kaliber zijn. Favorieten: Not Me Not I, Longer en Butterfly. Ik heb begrepen dat ze in de jaren hierna nogal wat heeft moeten doorstaan op medisch gebied.

TimZor
Was toch wel een erg lekker debuut destijds in 2003, was toen echt helemaal verlieft op het nummer Born to Try. Niet meer zo goed als dat ik toen vond (dacht), maar houdt er zeker een mooie voldoende aan over.

Vond het trouwens grappig te merken (destijds) dat veel nummer geschreven waren door Gary Barlow terwijl ik daar juist niet van houd