Howlin Rain - Magnificent Fiend (2008)

Label: Columbia

1. Requiem (0:56)
  2. Dancers at the End of Time (5:53)
  3. Calling Lightning Pt. 2 (5:10)
  4. Lord Have Mercy (6:34)
  5. Nomads (5:05)
  6. El Rey (7:10)
  7. Goodbye Ruby (7:50)
  8. Riverboat (6:08)
avatar van Bill
Wat een heerlijk orgeltje is dat toch op deze CD. Verder is de muziek zelf ook goed. Deze luister ik nog even enkele keren voordat ik een oordeel geef. Klinkt vooralsnog erg goed.

avatar van jurado
Ben zeer benieuwd naar deze plaat van Comets On Fire (voor?) man.
Southernrock , Countryrock en Hardrock las ik al in Revolver ..mjammie!

tuktak
dit album is zeker smullen geblazen. wordt steeds beter naarmate je meer in het album komt.

avatar van thelion
Heeft wel wat weg van The Bees maar dan een stuk steviger.......
Lekker album met geweldige 60ties en 70ties rock in vloeden
En tsja dat orgel...... Ge-Wel-Dig

tuktak
oehh volgende week in vera in groningen, misschien wel de moeite, aangezien ik toch lekker vakantie heb.

avatar van Papartis
Super album. Lekker vet jaren 70.
Soms ook Psychelisch.
Echt verrassend goed.

avatar van BenZet
Ik vind dit album beter dan het eerste, het luistert wat lekkerder weg

avatar van B_B
B_B
Geweldig album, beetje jaren '70, beetje psychedelisch en luistert lekker weg. Leuk ook dat orgel

avatar van the weaver
het is nog even wachten ,maar ,,,,,,,,, 21 juli gratis valkhof affaire nijmegen en dan de dag erna paradiso amsterdam !!

Sven Bersee
Ik vind dit heel gezapig klinken en de vlinder op de cover is niet mijn type vogel.

Vraag me af of deze mannen naar Baby Huey (die ik wél goed vind) hebben geluisterd, want hun muziek doet me een beetje aan het nummer Running denken. De muziek van Baby Huey klinkt verder helemaal niet als dit overigens.

Sven Bersee schreef:
... en de vlinder op de cover is niet mijn type vogel.

Echt geweldig, in velerlei opzichten!