Creedence Clearwater Revival - Really the Best (1994)

Rock / Roots
Label: ZYX

1. Proud Mary (3:07)
  2. Bad Moon Rising (2:18)
  3. Green River (2:32)
  4. Born on the Bayou (5:10)
  5. Suzy Q (Part 1) (4:36)
  6. I Put a Spell on You (4:30)
  7. Down on the Corner (2:39)
  8. Lodi (3:10)
  9. Commotion (2:41)
  10. Fortunate Son (2:18)
  11. Travelin' Band (2:06)
  12. Who'll Stop the Rain? (2:27)
  13. Up Around the Bend (2:41)
  14. Run Through the Jungle (3:05)
  15. Looking Out My Back-Door (2:31)
  16. Long as I Can See the Light (3:33)
  17. Have You Ever Seen the Rain? (2:39)
  18. Hey Tonight (2:43)
  19. Sweet Hitch-Hiker (2:57)
  20. Someday Never Comes (3:59)
  21. Molina (2:41)
  22. I Heard It Through the Grapevine (11:04)
Hier staan ze wel zo wat allemaal op, denk ik. Of ontbreekt er nog iets belangrijks?

ik zou toch voor deze gaan

avatar van EmDee
Persoonlijk mis ik op beide albums Midnight Special.

Aus der TV und Rundfunkwerbung.

Heb trouwens net een ´best of´ aangemeld, waar The Midnight Special wel op staat Emdee, en hij was maar een prikkie.

avatar van ravenstein
Fantastisch!
De ene klassieker na de andere. Deze zet ik graag op in de wagen als het buiten lekker zomert!

ravenstein schreef:
Fantastisch!

Whahaha, ja dat vind ik ook van de CRR, perfect voor in de auto.

avatar van avdj
Helaas rijd jij nog geen auto Ik ook niet trouwens. Maar als ik 'm heb ga ik maar eens wat CCR platen van m'n oom branden.

Een mooie compilatie, hoewel ik er ondertussen wel een veel betere heb. 3 CD's voor slechts 7,99 €!!!
Toch 4,5 *

avatar van musicfriek
Inderdaad een geweldige verzamelaar. Echt alle klassiekers staan erop. 4,5*

Hmm, album heeft nu 20 stemmen en daarmee komt ie op 2 binnen in de lijst van 1994.

avatar van avdj
Jammer dat er inmiddels ontelbare CCR compilaties zijn verschenen, en dat onder verschillende labels. Zijn de rechten echt zo slecht beschermd? Kan iemand mij dat uitleggen? Ik weet wel dat frontman John Fogerty jarenlang gezeur had met z'n platenmaatschappij maar de details ken ik niet. Ruime 4*

avatar van Lamontagne
Geweldige muziek is dit.

Dit blijf je draaien en verveelt nooit!!!