Gin Blossoms - Congratulations I'm Sorry (1996)

Label: A&M

1. Day Job (3:51)
  2. Highwire (2:24)
  3. Follow You Down (4:30)
  4. Not Only Dumb (3:06)
  5. As Long as It Matters (4:31)
  6. Perfectly Still (4:05)
  7. My Car (0:14)
  8. Virginia (4:17)
  9. Whitewash (4:02)
  10. I Can't Figure You Out (3:19)
  11. Memphis Time (3:18)
  12. Competition Smile (3:14)
  13. Til I Hear It from You (4:49)
avatar van me1st
Deze cd van de Gin Blossoms staat nog steeds vaak in de uitverkoopbakken. Dat geldt ook voor New Miserable Experience (1992). Volgens mij geheel ten onrechte. Mooie songs op een fijn gitaarbedje. Wat mij betreft tijdloos dwz elk jaar weer een paar keer achter elkaar draaien.

avatar van vigil
Ik heb deze ook uit een actie bak gevist. 4,49 was de prijs en als ik er 4 had kreeg ik de 4de gratis. Of te wel voor 3,37. Dat is een prima prijs voor een prima cd. Lekker energiek en met een beetje een niets aan de hand groove.

avatar van Jumpjet
Same here. Ik kende het nummer "Hey Jealousy" van het bovengenoemde New Miserable Experience, van de What's Up verzamelaar (deze dus) een verzamelalbum dat op mij een zeer grote impact heeft gehad.
Ik heb bovengenoemde Gin Blossoms-albums allebei in huis en luister ze nog regelmatig. Fijne niks-aan-de-hand rockplaatjes.