Boys Noize - Bugged Out! Presents Suck My Deck (2008)

Duitsland
Dance
Label: Resist

1. Justice - D.A.N.C.E. [Boys Noize's Teaching How to a Capella] (0:38)
  2. Surkin - Next of Kin (1:39)
  3. Jackson and His Computerband - Arpeggio (1:23)
  4. SebastiAn - Dolami (1:58)
  5. Modeselektor - Suckerpin (3:16)
  6. Apparat - Cheap Trills (1:23)
  7. Alter Ego - Beat the Bush (1:02)
  8. Das Glow - Sunburnt (1:28)
  9. DJ Blaqstarr en Rye Rye - Shake It to the Ground [Claude VonStroke Remix] (2:18)
  10. Shadow Dancer - Poke (2:08)
  11. Shadow Dancer - Cowbois (3:01)
  12. Siriusmo - Mein Neues Fahrrad [Boys Noize Edit] (2:38)
  13. Boys Noize - Lava Lava (1:30)
  14. High Powered Boys - Hoes Get Down (1:15)
  15. Humanoid - Stakker Humanoid [Feadz Remix] (2:45)
  16. D.I.M. - Is You [Brødinski Remix] (1:53)
  17. DJ Koze - Don't Feed the Cat (3:38)
  18. Marshall Jefferson - Video Clash (0:30)
  19. Laurie Anderson - O Superman (2:04)
  20. MMM - Donna (2:46)
  21. Soundhack - D1 (0:43)
  22. Thomas Bangalter - Spinal Beats (1:19)
  23. Boys Noize - DeDeDePella (2:00)
  24. Das Glow - Weiss Gaz (1:58)
  25. Reel 2 Real - I Like to Move It (1:06)
  26. Auto Repeat - You Can't Stop [Paul Johnson Remix] (1:55)
  27. Housemeister en Surkin - InOrderToDance / Ghetto Obsession [A Capella] (2:48)
  28. PUZIQUe - Thomas (2:40)
  29. Justice - Phantom Pt. II [Boys Noize Unreleased Turbine] (5:17)
  30. Boys Noize - Arcade Robot (2:44)
  31. Outlander - The Vamp (2:08)
  32. Ost & Kjex - Hasta Luego Manchego [Martin Horntveth Mix] (3:29)
  33. The Faint - The Passives (1:53)
  34. Romanthony - The Wanderer [Journey Man Thump] (5:36)
Ah nice hij staat erop Leuk album met een paar lekkere nummers zoals, PUZIQUe - Thomas, Justice - Phantom Pt. II [Boys Noize Unreleased Turbine], D.I.M. - Is You [Brødinski Remix] en Shadow Dancer - Poke. Dus al met al een mooi mix album van de Berlijnse electro-koning

avatar van Ollie
Hoe geniaal is de remix van Spinal Beats en zijn eigen track Dededepella, om je vingers bij af te likken! Verder staat de track Hasta Luego Manchego er ook op, die hij al sinds september draait, eindelijk! Ook staan er mooie nummers op van zijn artiesten onder zijn label. En suckerspin van Modeselektor beukt toch echt flink de speakers door wat een plaat is dat! Kortom mooi mixalbumpje van de enige echte Boys Noize ;D

avatar van kinjutsu
Spinal Beats? is dat die oude track van Bangalter die ook op het irreversible album staat? (onder de naam Spinal Scratch?) Zou vet zijn was dat is echt een extreme track Ook leuk om te zien hoe vincent cassel losgaat op die beat in irreversible
Voor de rest ziet deze mix er alvast heel degelijk uit. Ook leuk om namen als Jackson and his Computerband, Brodinski en DJ Koze te zien... Schnell ff aanscheffen

avatar van Ollie
Neen, Op Irreversible staat het nummer Spinal Scratch inderdaad, maar Thomas Bangalter heeft Spinal Beats x uitgebracht op een EP samen met spinal scratch, het is iniedergeval een hele leipe track geworden, deze cd moet je inderdaad echt ff aanschaffen, aanrader dit!

Ollie schreef:

Ja inmiddels heb ik m, ik hoorde idd al dat het hem niet was maar dat hij wel goed klonk. Voor de rest klinkt de gehele mix cker boven de maat. Geen opbouw of wat dan ook, toch is de hele cd een grote climax

Freekje schreef:
Leuk album met een paar lekkere nummers zoals, PUZIQUe - Thomas

Vreselijk chil nummer idd, PUZIQUe is een samenwerking tussen Boys Noize en D.I.M. las ik laatst, maar dat wisten jullie natuurlijk allang

4 x *

Nou ik wist dat nog niet hoor Maar dan komt het er dus op neer dat Boys Noize nog een keer een remix heeft gemaakt van Frau ( ) want op het album Oi Oi Oi Remixed staat de PUZIQUe remix van Frau.

ohja, klopt

hier check het: http://www.discogs.com/artist/PUZIQUe+(2)

hmm hij pakt dat laatste haakje niet... moet je er zelf even bijzetten

avatar van Ollie
Ja maar die remix is niks, veel te rustug de beuk is er helemaal uit bij dat nummer, en het is een echte beukplaat dus van mij part mag die remix gedelete worden ;]
Misschien chille voor op een rustige zondag-avond maar meer dan dat zeker niet.

Ik had er meer van verwacht eigenlijk.

avatar van Opschuiven
Die unreleased turbine van Justice is simpelweg het hardste nummer ooit!

tuktak
lollige cd dit. gewoon alleen maar stampen met 33 tracks aan vuige electro, en dan afsluiten met 1 houseplaat.

avatar van Jakke0071
Leuk album, met enkele vette tracks zoals de unreleased turbine remix van Justice , Puzique - Thomas , D.I.M (Brodinski remix) , ...

avatar van andnino
Gave electrohouseplaat, leuk om ook The Faint en Laurie Anderson ertussen te horen. Weinig over te zeggen, als je Boys Noize zelf waardeert zal dit je ook bevallen. Goede mix-skills, daarover geen twijfel, en ook zeker een fijne setlist.

avatar van andnino
Ik geef toch een verhoging, sowieso tot en met track 15 is dit echt pure klasse: zeer goede nummers die elkaar uitstekend opvolgen. Geen een duurt te lang, geen een duurt te kort. Daarna wordt het ietsjes minder, maar nog steeds komen enkele knallers voorbij. Tegen het einde wordt het wel wat langdradig, hoewel de laatste twee nummers natuurlijk wel een interessante afsluiter vormen.