DJ Vadim - U.S.S.R.: The Art of Listening (2002)

Rusland
Label: Ninja Tune

1. Till Suns in Your Eye (4:39)

met Motion Man

2. It's On (3:49)

met Vakill

3. She Who Is Tested (3:36)

met Carah Bravo

4. Combustible (3:13)

met Gift of Gab

5. Ghetto Rebels (5:37)

met Phi Life Cypher

6. Revelotions Well Expounded (4:44)

met Kela & Ulzula Dudziak

7. The Harp Song Part 2 (3:15)
  8. The Pacitist (4:49)

met Yarah Bravo

9. In Control Vol 3 (1:53)

met Dj Plus One

10. Too Fun Aiye (6:04)

met Ade Soma en G Ruff

11. Who Me (4:25)

met Demolition Man

12. The Correct Size (4:46)

met Mucho Mu

13. L'art d'Ecouter (5:01)

met TTC

14. That Which Is Coming (6:19)

met Rev'd Chunky

15. Edie Brikell (3:36)

met Slug

Erg goed, vooral Ghetto Rebels is erg vet (met subwoofer) en Vakill - It's On en Slug - Edie Brikell zijn ook goed.

avatar van Osiris Apis
Net als zijn nieuwe vind ik dit album ook niks. De productie ligt mij niet. Het zijn niet typische hiphop beats. Normaal kan ik afwijkende productie wel waarderen, maar niet bij de productie van Vadim. De producties zijn niet experimenteel, maar hebben iets populairs. Verder vind ik de mc's ook niet goed bij de beats passen.

Misschien versta ik de kunst van het luisteren bij Vadim niet. Ik vind de groep van Vadim, One Self wel goed.
Dat intro is trouwens uit hetzelfde stukje als Madvillainy en Quasimoto.