Immortal - Blizzard Beasts (1997)

Noorwegen
Label: Osmose

1. Intro (1:00)
  2. Blizzard Beasts (2:49)
  3. Nebular Ravens Winter (4:13)
  4. Suns That Sank Below (2:47)
  5. Battlefields (3:40)
  6. Mountains of Might (6:38)
  7. Noctambulant (2:22)
  8. Winter of the Ages (2:33)
  9. Frostdemonstorm (2:54)
max en joep
waarom reageert niemand op dit album?
Nu kan ik er niks over lezen!
bedankt!!!

bennerd
Niemand houdt je...

avatar van nojob
frostdemonstorm is wel killerr n van nummer

avatar van Eddie
Maar wel een van de mindere albums van immortal. kan niet tippen aan pure holocaust

Akron777
Ronduit de slechtste plaat van Immortal, een pluspunt: Abbath drumt niet meer.

avatar van rafke pafke
Nebular Ravens Winter is ander wel een supervet nummer! Voor de rest ken ik dit album niet.

avatar van Spock2011
Ik vind dit maar een matig album in vergelijking met de rest. VOlgens mij waren ze het helemaal kwijt met nummers van twee minuten.

avatar van Jensiebo
Ik heb dit album thuis liggen. Deze is stukken minder dan At The Heart of Winter, Damned In Black en Sons of Northern Darkness.
de productie klinkt allemaal wat slecht ook maar dat kan aan mij liggen. songs zijn wat rommelig, heb ik liever de andere albums