The Amps - Pacer (1995)

5. Bragging Party (4:32)
  6. Hoverin (2:46)
  7. First Revival (2:53)
  8. Full on Idle (2:18)
  9. Breaking the Split Screen Barrier (3:07)
  10. Empty Glasses (2:39)
  11. She's a Girl (1:50)
  12. Dedicated (4:12)
avatar van starbright boy
Tipp City is geweldig, de rest wat minder, maar toch is dit een beetje vergeten album erg leuk.

avatar van Rodenrijck
en full on idle van the Amps ook op mijn urlaubinspamnienceedee gezet, zo zie je dat er meer is tussen hemel en aarde

avatar van Dielie
dit plaatje is een echte rocker! roept ook wel veel nostalgie op, maar ik herinner me dak der sebiet zot van was!

avatar van Dielie
ben dit heerlijke plaatje nog eens aant draaien, toen (de Deal) muziek mij echt begon vast te grijpen,

Breeders, Amps, Kelley Deal 6000

aardige platen allemaal, maar deze schiet er bovenuit voor mij

avatar van dj maus
Het beste album dat The Breeders nooit maakten?

In ieder geval de meest consistente plaat van Kim Deal, met medewerking van goudsmid Robert Pollard.

avatar van fatima
dj maus schreef:
Het beste album dat The Breeders nooit maakten?

Nee, dat lijkt me niet, Pod is toch onvergelijkbaar veel beter....? Wat mij betreft maakt ze nog 30 zulke albums hoor (Kim mag alles), maar nog liever één tweede Pod.

fastpulseboy
fatima schreef:

true

avatar van dj maus
Maar Pod is toch ook het beste album dat the Breeders wél ooit maakten?

Wel nauwkeurig lezen, hè

Breaking the Split Screen Barrier is zeker geweldig, klinkt een stuk beter dan the breeders

avatar van Doc
Doc
Goeie plaat. Komt wel dichtbij het niveau van pod, maar kan daar nog niet helemaal aan tippen.