Scorn - Evanescence (1994)

Electronic
Label: Earache

1. Silver Rain Fell (7:37)
  2. Light Trap (6:12)
  7. Exodus (7:18)
  8. Night Tide (6:08)
  9. The End (8:01)
  10. Slumber (4:35)
waar kan je dit album kopen?

avatar van TJN
TJN
Ik kwam er gister achter dat Mike Harris ook achter een project als Lull zit. En Napalm Death. Ik had van beide CD's in huis maar wist jaren niet dat het van een en dezelfde creatieve geest kwam. Nu dus.. eh wel.

Deze plaat van Scorn is lekker weird. Spacey dub, het probeert je in trance te brengen. Ik kan me voorstellen dat dit vroeger gedraaid werd in de oude Effenaar, waar een, vond ik, underground sfeer hing en waar iedereen zwaar onder invloed door elkaar heen liep en aan het dansen was. Kan zijn dat dat een beetje afgelopen was toen deze plaat uitgebracht werd maar ok. Het is zo'n dope plaat. "your body looses all sensations' . Nah, ga dan maar na waar je bent... van het padje af misschien? Zeker track 4, Automata, lekker zware spacey doom dub waarbij mijn oogleden vanzelf gaan hangen en mijn hoofd bevestigend meedeind op het zware ritme van de plaat.

Ik kocht dit schijfje van ene Max, volgens mij een junk, hij schreef zijn naam erop, de vlekken bruin zitten er ook nog aan. Dat is eigenlijk het verhaal achter dit plaatje, het lijkt er helemaal bij te horen.

avatar van Patrick h.
fullmoonfairy schreef:
waar kan je dit album kopen?

Morgen, 10 januari 2016, in de Roma, Borgerhout Antwerpen. Voor €10,00