Hawkwind - BBC 1 Radio One: Live in Concert (1991)

Label: Windsong

1. Born to Go (10:45)
  2. Seven by Seven (6:50)
  3. Brainstorm (9:38)
  4. Masters of the Universe (9:30)
  5. Paranoia (9:20)
  6. Silver Machine (4:40)
avatar van i.Ron S.
Hier is nu een nieuwe versie van uit met een andere hoes onder de naam "At the BBC - 1972" met 2cd's, een mono versie met nog 2 bonustracks en een stereo versie, bij de stereo versie is er wel een hap uit Brainstorm.
Ik vind het persoonlijk een vermakelijk optreden, maar het benadert nog niet de magie van Space Ritual.

avatar van B.Robertson
Heb 'em onder de titel Space Rock from London van Genschman Rec. De broadcast version; onbewerkt en met wat edits. In ieder geval een prima optreden met vrij goed geluid, mooie 'best of' set. Born to Go vind ik hier toch wel indrukwekkend, mooi op gang gebracht met dat space-intro. De sfeer zit er eigenlijk meteen wel goed in en de synths knallen er zo hier en daar lekker uit. Het optreden was van 28-09-72 en werd 14-10-72 uitgezonden.