David Holmes - Ocean's Eleven (2001)

Score
Label: Warner Bros.

1. Percy Faith - Theme for Young Lovers (1:01)
  2. Boobytrapping (2:33)
  3. Handsome Boy Modeling School - The Projects (PJays) (4:13)
  4. The Plans (1:25)
  5. Perry Como - Papa Loves Mambo (2:38)
  6. Ruben's In (3:05)
  7. Lyman Zerga (1:53)
  8. Arthur Lyman - Caravan (2:24)
  9. Gritty Shaker (3:26)
  10. Planting the Seed (2:12)
  11. Pickpockets (1:31)
  12. Elvis Presley - A Little Less Conversation (1:42)
  13. Percy Faith - Dream Dream Dream (0:12)
  14. Stealing the Pinch (1:04)
  15. Quincy Jones - Blues in the Night (3:56)
  16. Tess (3:22)
  17. Hookers (1:07)
  18. $160 Million Chinese Man (4:10)
  19. 69 Police (4:23)
  20. Eugene Normandy - Clair de Lune (From "Suite Bergamasque") (5:00)
  21. Percy Faith - Theme for Young Lovers (0:45)
neo
Wederom weer Holmes aan boord bij een Sodernerg project. Holmes roots zijn net als bij Out Of Sight duidelijk terug te horen.Een en al funky jazz met veel variatie in instrumentatie. Maar de dialogen verpesten de boel toch behoorlijk. Zo zijn er voor mij slechts enkele scores met dialogen die wel om aan te horen zijn (neem More Music Gladiator en Black Hawk Down, om maar wat te noemen). ''Tess'' is licht romantisch en de uitschiet in zekere zin.Zou deze uitgaven meer score bevatten, zonder dialogen en zonder de vreselijke songs, dan was het een prachtwerkje geworden. Desondanks,3.5 sterren

neo
Heb David Holmes er nog even bijgezet als hoofdartiest.

neo schreef:

Idd een lekkere funky score, die soms wel en soms niet profiteert van de dialogen. Ik prefereer dan ook eigenlijk de Academy Award promo versie (meer score, geen dialoog).

Vind deze soundtrack uiterst genietbaar, vooral door de prominente aanwezigheid van funky invloeden. De dialogen stoorden me minder, al staat er op de cd iets teveel vulsel, naar mijn mening.
Toch 3,90*

kvond de score niet zo goed. de film daarin tegen is wel goed. de muziek past dan wel zeer goed bij de film. zitten een paar mooie nummers bij.

score-freak schreef:
Hmm....weet ik niet welke versie jij van Black Hawk Down hebt gehoord, maar de mijne heeft geen dialogen hoor .

Dit betreft de More Music, onofficiële, uitgaven van die score. Er zijn intussen tal van bootlegs/opname sessies met geen dialogen.